Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Filii nr 20 i 55 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu.

Biblioteka Raczyńskich ogłasza przetarg

  • Adres: 61-739 Poznań, Pl. Wolności 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8529868, 8521734 , fax. 061 8529868
  • Data zamieszczenia: 2010-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Raczyńskich
    Pl. Wolności 19 19
    61-739 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8529868, 8521734, fax. 061 8529868
    REGON: 00027765800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bracz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Filii nr 20 i 55 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i modernizacyjne w pomieszczeniach Filii bibliotecznych Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu - Filii nr 20 przy ul. Słowackiego 28 oraz Filii nr 55 na Os. Zwycięstwa bl.1 wejście F . Planowane są prace, montażowo-budowlane i wykończeniowe, remont instalacji elektrycznych i sanitarnych. Na dokumentację projektową, opisującą szczegółowo zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się załączniki do siwz: -Nr 1 - Filia nr 20 - Przedmiar robót budowlanych, -Nr 2 - Filia nr 20 -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, -Nr 3 (a, b) - Filia nr 20 - Przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - część elektryczna, -Nr 4 - Filia nr 55-Przedmiar robót -Nr 5 - Filia nr 55 -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123308
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach