Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Dziekanatu WR-E, Działu Zamówień Publicznych oraz dwóch sanitariatów na drugim piętrze w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6624413 , fax. 012 6624410
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6624413, fax. 012 6624410
    REGON: 00000181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Dziekanatu WR-E, Działu Zamówień Publicznych oraz dwóch sanitariatów na drugim piętrze w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych pomieszczeń w budynku Collegium Godlewskiego, zlokalizowanym przy al. Adama Mickiewicza 21 w Krakowie, w tym: a) remont pomieszczeń nr 223, 224, 227 i 234 dla Dziekanatu Wydziału Rolniczo-Ekonomicznego; b) remont dwóch sanitariatów na II piętrze budynku (Nr 5 - damski, Nr 4 - męski). Niniejsze zamówienie nie obejmuje swym zakresem remontu pozostałych sanitariatów, o których mowa w dokumentacji projektowej; c) remont pomieszczeń nr 35, 36, 37 i 38 dla Działu Zamówień Publicznych. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) w ramach remontu pomieszczeń nr 223, 224, 227 i 234: -roboty branży remontowo-budowlanej (zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, ułożenie posadzki z wykładziny PCV, mechaniczne szlifowanie starych posadzek parkietowych, lakierowanie posadzki parkietowej, skucie tynków wewnętrznych, uzupełnienia i wykonanie nowych tynków wewnętrznych ścian, licowanie ścian płytkami na klej, przetarcie tynków wewnętrznych ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowej jednowarstwowej, malowanie emulsyjne ścian i sufitów farbą akrylową, malowanie elementów metalowych (rury, grzejniki), malowanie stolarki drzwiowej i okiennej, wyniesienie i wniesienie mebli do pokoi, wywóz materiałów z rozbiórki i gruzu wraz z utylizacją); -roboty branży sanitarnej (demontaż podejść kanalizacyjnych wraz z ich wymianą, czyszczenie podejść odpływowych kanalizacyjnych, montaż syfonów kanalizacyjnych, montaż zaworów napowietrzających; -roboty branży elektrycznej (demontaż istniejących instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtyczkowych, wykonanie instalacji telefonicznej i komputerowej, zakup i montaż osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych, zakup i montaż tablicy rozdzielczej wraz z zabezpieczeniami, wykonanie pomiarów elektrycznych instalacji elektrycznej, wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia). b) w ramach remontu sanitariatów na II piętrze: -roboty branży remontowo-budowlanej (rozbiórka okładzin z płytek ceramicznych i warstw posadzkowych z wywozem, podłoża pod posadzki oraz ścianek działowych z wywozem, wykucie z muru drzwi, odbicie tynku na ścianach wewnętrznych, wykucie bruzd w ścianach, demontaż sufitu podwieszanego, wykonanie lekkich ścianek działowych i sufitów podwieszanych, posadzki, tynki i malowanie (przygotowanie podłoża na istniejących ścianach wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowej z gruntowaniem, malowanie wewnętrzne ścian i sufitów, farbami akrylowymi), dostawa i montaż stolarki drzwiowej); -roboty branży sanitarnej (montaż rurociągów wody zimnej, montaż rurociągów wody ciepłej, montaż rurociągów kanalizacyjnych, montaż armatury, montaż urządzeń, badania instalacji, wykonanie izolacji termicznej, regulacja działania instalacji, remont instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wyciągowej - 2 systemy wyciągowe obsługujące poszczególne piony sanitarne oparte na dwóch wentylatorach kanałowych umieszczonych na poddaszu); -roboty branży elektrycznej (rozbudowa istniejącej tablicy bezpiecznikowej, wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych (oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego, gniazd wtykowych 230V, zasilania urządzeń). c) w ramach remontu pomieszczeń nr 35, 36, 37 i 38: -roboty branży remontowo-budowlanej (mechaniczne szlifowanie starych posadzek parkietowych, lakierowanie posadzki parkietowej, wymiana listew drewnianych przypodłogowych, skucie tynków wewnętrznych ścian do renowacji, wykonanie przepony poziomej muru gr. 90 cm metodą iniekcji ciśnieniowej, wykonanie nowych tynków podkładowych wewnętrznych ścian, tynk renowacyjny, gruntowanie tynków renowacyjnych, szpachlowanie, malowanie (ścian sufitów elementów metalowych stolarki), wyniesienie i wniesienie mebli do pokoi, wymiana drzwi do pokoju nr 38 na nowe drewniane, wywóz materiałów z rozbiórki i gruzu wraz z utylizacją; -roboty branży sanitarnej (demontaż i ponowny montaż grzejnika w innym miejscu, wymiana zaworów grzejnikowych z głowicą termostatyczną montowanych na zasilaniu i zaworów grzejnikowych odcinających montowanych na powrocie na nowe); -roboty branży elektrycznej (demontaż istniejących instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtyczkowych, wykonanie instalacji telefonicznej i komputerowej, zakup i montaż osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych, zakup i montaż zabezpieczeń nowych obwodów w tablicy bezpiecznikowej, wykonanie pomiarów elektrycznych instalacji elektrycznej, wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia). 3. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Przedmiar robót; b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; c) Dokumentacja projektowa dotycząca remontu sanitariatów - w części dotyczącej sanitariatu nr 4 i 5 na II piętrze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321146
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.ur.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach