Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Domu Kultury w Kołaczycach

Gmina Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38-213 Kołaczyce, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4460258 , fax. 13 4460258
  • Data zamieszczenia: 2014-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołaczyce
    Rynek 1 1
    38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 13 4460258, fax. 13 4460258
    REGON: 37044032400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Domu Kultury w Kołaczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. Remont pomieszczeń Domu Kultury w Kołaczycach Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45410000-4 Tynkowanie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych 45442100-8 Roboty malarskie 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 2. Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja budowlana oraz przedmiar robót stanowiące załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Zakres zadania to kompleksowy remont sali konferencyjnej, kuchni, sanitariatów i klatki schodowej obejmujący: - roboty rozbiórkowe i demontażowe - 1 kpl - wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCW - 22,64 m2 - wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej drewnianej na aluminium - 8,05 m2 - wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej - 6,40 m2 - montaż rolet okiennych wewnętrznych - 15,23 m2 - wymiana podłóg drewnianych na legarach na podłogi panelowe i z płytek gres wraz z wykonaniem nowych warstw posadzkowych - 85,22 m2 - wykonanie nowych posadzek oraz okładzin schodów z płytek gres - 48,28 m2 - gładzie gipsowe - 330,17 m2 - okładziny ścienne z płytek oraz kamienia sztucznego (imitacja starej cegły) - 81,47 m2 - lamperie z tynku dekoracyjnego - 72,61 m2 - roboty malarskie - 337,56 m2 - wymiana balustrady schodowej - 8,70 m - remont wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z wymianą lamp oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego - 1 kpl - remont wewnętrznej instalacji wod-kan wraz z wymianą przyborów sanitarnych oraz kuchenki gazowej -1 kpl 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z odpowiednimi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanową załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowywania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, wykonawca winien zgłosić ten fakt zamawiającemu przed terminem składania ofert. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust .5 ustawy /np. materiały, urządzenia/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolaczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach