Przetargi.pl
„Remont pomieszczeń dla utworzenia i wyposażenia Klubu „Senior+” w Orzeszu –Jaśkowicach przy ul. Fabrycznej 1”

Miasto Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323248800 , fax. +48323248826
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Orzesze
    ul. Św. Wawrzyńca 21
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. +48323248800, fax. +48323248826
    REGON: 276257653
  • Adres strony internetowej zamawiającego: orzesze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont pomieszczeń dla utworzenia i wyposażenia Klubu „Senior+” w Orzeszu –Jaśkowicach przy ul. Fabrycznej 1”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1.1 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 1.2. Opis przedmiotu zamówienia: 1.2.1.W ramach remontu pomieszczeń na potrzeby działalności Klubu Senior+ przewiduje się następujące roboty budowlane i wykończeniowe. a) Remont posadzek we wszystkich pomieszczeniach objętych zakresem opracowania z wyłączeniem komunikacji ogólnej K1 oraz dolnego spocznika schodów wewnętrznych prowadzących z Sali Spotkań do Sali Widowiskowej. b) Rozbiórkę okładzin ścian, naprawę tynków i malowanie przegród farbami emulsyjnymi lub wykonanie okładziny z płytek ceramicznych. c) Planuje się rozbiórkę istniejących i wykonanie nowych sufitów podwieszanych. W Sali spotkań, szatni aneksie kuchennym, pomieszczeniach gospodarczych projektuje się sufit podwieszany monolityczny z płyt gipsowo-kartonowych. W pomieszczeniach sanitariatów projektuje się sufit podwieszany kasetonowy wykonany z płyt gipsowo-kartonowych. W przestrzeniach komunikacji K.01 oraz K.02 należy pozostawić sufity w postaci stropu konstrukcyjnego. Przewiduje się jedynie naprawę tynków sufitowych oraz malowanie farbami emulsyjnymi w kolorze białym. d) Projektuje się remont toalet. W ramach opracowania utworzono toaletę damską z trzema kabinami sanitarnymi, oraz toaletę męską dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażoną również w kabinę z pisuarami. W celu utworzenia nowego układu toalet zachodzi konieczność wyburzenia kilku ścian działowych, wzniesienia nowych ścianek w systemie suchej zabudowy, wykonanie kabin z płyt HPL, zamurowania otworów drzwiowych i wykucia ich w nowych lokalizacjach. Toalety zostaną wyposażone w nową armaturę sanitarną. e) Pomieszczenie szatni zostanie utworzone z dawnego pomieszczenia gospodarczego, przestrzeni nieużytkowej, oraz niewielkiej części komunikacji ogólnej K.01. Pomieszczenie to zostanie wydzielone za pomocą ścianek w systemie suchej zabudowy. f) Remont aneksu kuchennego będzie polegał na zainstalowaniu w nim nowych urządzeń i sprzętów tj. zlewozmywak, umywalka, zmywarka do naczyń z funkcją wyparzania, czajnik elektryczny oraz wyposażenia w szafki kuchenne. g) Pomieszczenie gospodarcze nr 0.8 będzie stanowiło składzik porządkowy wyposażony w umywalkę, złączkę do węża, oraz szafę metalową na środki czystości. h) W pomieszczeniach w zakresie opracowania zostanie przeprowadzony remont instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej oraz c.o. i) Powierzchnia 179,59 m2. j) Kubatura 597,00 m3. 1.2.2.W zakresie przedmiotu zamówienia wymagane jest również: a) zgłoszenie robót i przeprowadzenie odbioru przez SANEPID Tychy b) zapewnienie sobie na własny koszt źródła poboru wody i energii elektrycznej na cele budowy oraz zainstalowania liczników zużycia wody i energii i innych mediów w razie konieczności. Wykonawca poniesie koszty zużycia energii i wody i innych mediów w czasie budowy, c) dokonanie niezbędnych uzgodnień (z zarządcami sieci infrastruktury technicznej) w zakresie organizacji prowadzonych przez siebie robót i na mocy tych uzgodnień poniesienie wszelkich kosztów związane z tymi uzgodnieniami) – Wykonawca na własny koszt zapewni specjalistyczny nadzór branżowy i odbiory w pełnym zakresie (wymaganym przez zarządców sieci); d) wykonanie badań, sprawdzeń i prób instalacji, sieci, urządzeń, przewodów kominowych i innych elementów obiektu, nie ujętych w przedmiarach robót, e) w porozumieniu z Zamawiającym przygotowanie pełnej dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia odbioru końcowego i służącej przekazaniu przedmiotu zamówienia na stan środków trwałych Zamawiającego; f) wykonanie na swój koszt wszystkich zaleceń wynikających z protokołu Państwowej Inspekcji Sanitarnej a wynikających z winy Wykonawcy 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 3 lata gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. Oznaczenie nazwy i kodu Wspólnego Słownika Zamówień co do przedmiotu zamówienia 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45320000-6 Roboty izolacyjne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 1.10. Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynności murarskie, wykończeniowe, czynności montażowe, instalacyjne wykonywane podczas realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25.06.2018r. do godz. 09:00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do UM ORZESZE pok. nr 19. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale IV pkt 7 i 8 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach