Przetargi.pl
Remont pomieszczeń dla potrzeb szkoły muzycznej na ulicy Sadowej w Przasnyszu

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522270 w.121 , fax. 029 7522270
  • Data zamieszczenia: 2015-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Św. Stanisława Kostki 5 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522270 w.121, fax. 029 7522270
    REGON: 55066847900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-przasnyski.pl lub www.zsp-przasnysz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń dla potrzeb szkoły muzycznej na ulicy Sadowej w Przasnyszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń dla potrzeb szkoły muzycznej na ul. Sadowej w Przasnyszu. Budynek szkoły przeznaczony do remontu pomieszczeń jest dwukondygnacyjny , murowany w technologii tradycyjne. Budynek w obecnym stanie jest w pełni sprawny i użytkowany. Zakres remontu pomieszczeń obejmuje: 1. Przystosowanie sal lekcyjnych do ćwiczeń muzycznych -montaż okładzin wyciszających ściany, sufity i podłogę, 2. Podział sali ściankami działowymi w celu uzyskania trzech sal do nauki gry na instrumentach muzycznych, 3. Naprawa spękań w pomieszczeniach - zgodnie z wykazem 4. Malowanie pomieszczeń -według wykazu 5. Wymiana skrzydeł drzwiowych -według wykazu 6. Uzupełnienie świetlówek w oprawach oświetleniowych 7. Naprawa/ lub wymiana/ urządzeń sanitarnych w WC oraz grzejników 8. Naprawa przecieku z dachu 9. Wymiana kratek wentylacyjnych 10. Montaż rolet w oknach 11. Inne prace wynikające z technologii robót Szczegóły i umiejscowienie robót zamieszczono w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ oraz w przedmiarze robót. Przedmiar robót nie jest podstawą wyceny oferty, lecz stanowi element pomocniczy dla wykonawcy do sporządzania kalkulacji wyceny robót. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Po zakończeniu robót, ale przed odbiorem końcowym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. Wykonawca na wniosek może dokonać wizji lokalnej celem zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp-przasnysz.edu.pl, www.bip.powiat-przasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach