Przetargi.pl
Remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych oraz klatki schodowej w budynku KMP w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59. Nr sprawy 125 /2013

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych oraz klatki schodowej w budynku KMP w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59. Nr sprawy 125 /2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych oraz klatki schodowej w budynku KMP w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59.W zakresie robót budowlanych sklasyfikowanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 3 grudnia 2012r. w sprawie wykazu robót budowlanych. Klasa 45.11.Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowl.CPV45111300-1. Klasa 45.41.Tynkowanie -CPV- 45410000-4. Klasa 45.42.Zakładanie stolarki budowlanej- CPV- 45421100-5. Klasa 45.43. Roboty związane z wykładaniem podłóg i ścian- CPV -45432130-4 - CPV- 45431200-9. Klasa 45.44.Roboty malarskie i szklarski - CPV- 45442100-8. Klasa 45.33.Wykonywanie instalacji cieplnych, wodnych, wentylacyjnych i gazowych-CPV-45330000-9. Klasa 45.31.Roboty związane z montażem instalacji elektrycznych i osprzętu - CPV-45310000-3. OPIS TECHNICZNY - Podstawa opracowania- zlecenie Inwestora- obowiązujące normy i przepisy.Zakres robót - wymiana stolarki drzwiowej, okiennej- wymiana posadzek,- uzupełnienie tynków wewn. kat.III,- gruntowanie podłoży ,- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach,- malowanie ścian i sufitów.- wymiana instalacji sanitarnych wraz z osprzętem,- wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu. Opis obiektu. OBIEKT-KMP LOKALIZACJA-Radom ul. 11 Listopada 37/59, Kubatura 14.311,50m3, Ilość kondygnacji - 6 kondygnacji nadziemnych. Szczegółowy opis robót z uwzględnieniem ilości robót, obmiarem, rodzajem materiałów ujęty jest w przedmiarze robót i SSTW i OB. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz z zakresem opisanym w przedmiarze robót.UWAGI OGÓLNE-Wszystkie materiały, produkty i technologie budowlane użyte do realizacji inwestycji muszą posiadać aktualne atesty i aprobaty techniczne ITB, PZH lub innej upoważnionej instytucji dopuszczające je do zastosowania w obiektach budowlanych.Roboty budowlane i rzemieślnicze należy wykonać zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy, zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i normami pod nadzorem osób uprawnionych. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO- koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców,- przygotowania obiektu budowlanego i wymaganych dokumentów odbiorowych. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych Zamawiającemu winno nastąpić zgodnie z zapisami w umowie, -zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach,- zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe, - zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych,- utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP, - zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac,- likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego.- zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów,- ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac,- skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca - utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego tj. inspektorami nadzoru inwestorskiego,- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy. - Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót w okresie trwania realizacji zawartej umowy tj. od rozpoczęcia aż do odbioru końcowego robót, wykonać wygrodzenie obszaru robót, przejścia w zasięgu robót zabezpieczyć i wyraźnie oznakować , prace nie mogą zakłócać ruchu na drogach i chodnikach publicznych, a ewentualne utrudnienia ruchu na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji lub Komendy Miejskiej Policji muszą być zawsze uzgodnione z administratorem obiektu, sposób wygrodzenia terenu robót i Komendy oraz ewentualnego zaplecza robót Wykonawca uzgodni z administratorem obiektu budowlanego,- ekipy Wykonawcy będą mogły przebywać na obiekcie po uprzednim uzyskaniu od administratora obiektu budowlanego zgody zarówno na pobyt jak i wjazd na parking. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy w celu informacyjnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 500 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). -Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7.2 Warunki zwrotu wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy- Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach