Przetargi.pl
remont pomieszczeń części zabytkowej Zespołu Szkół w Chojnicach.

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3966533
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    ul. 31 Stycznia 56 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3966533
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont pomieszczeń części zabytkowej Zespołu Szkół w Chojnicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    miejsce: ul. Nowe Miasto 4-6 w zakresie: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - renowacja ścian, sklepień i sufitów oraz stolarki drzwiowej wewnętrznej, - roboty posadzkowe, - wymiana instalacji centralnego ogrzewania, - wymiana instalacji elekt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 28.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 1 Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną ( w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) rodzajowo i wartościowo odpowiadającą robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń o wartości co najmniej 1.000.000 zł brutto. 2.Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. L.p. Funkcja Stanowisko, Uprawnienia Minimalne doświadczenie zawodowe Osoby 1. Kierownik budowy : posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń 5 lat doświadczenie całkowite, 5 lat pracy w branży budowlanej, 3 lata pracy na stanowisku kierownika robót Minimum jedna 2. Kierownik robót : posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 2 lata pracy w branży instalacyjnej, jak obok . Minimum jedna. 3. Kierownik robót : posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych. 2 lata pracy w branży instalacyjnej, jak obok Minimum jedna. Ww osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 1.000.000 zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w pkt 1 i 4. Przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych- wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) Dokument stwierdzający, że osoba-y które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: a. wymagane uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeń kierownik budowy, b. uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych kierownik robót, c. uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych kierownik robót. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje ww osobami. 4) Zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osoby,osób osiadających wyżej wymagane uprawnienia -pisane w pkt 3 W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje ww osobami. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, jak w pkt 3 a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru określonego w załączniku nr 5. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje ww osobami. 6) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę dysponującego ww osobami. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych ( w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. - robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń o wartości co najmniej 1.000.000 zł brutto z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował roboty. 9) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę /ów i zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy będą spełniać go łącznie. Uwagi: ww dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentów powinny być one oparzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, - w przypadku składania kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem należy stosować uregulowania zawarte w pkt 17 ppkt 5 i 7 siwz. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach