Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Bursy Szkolnej przy ul. Dobrej 3 w Białymstoku

Bursa Szkolna ogłasza przetarg

  • Adres: 15-034 Białystok, ul. Dobra 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7326 989 , fax. 85 740 62 82
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna
    ul. Dobra 3 3
    15-034 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 7326 989, fax. 85 740 62 82
    REGON: 00078101000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Bursy Szkolnej przy ul. Dobrej 3 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: - wymiana szaf zabudowanych w pokojach wraz z uzupełnieniem tynków na ścianach i stropie -odnowienie pomieszczeń sekretariatu i pokoju dyrektora poprzez odmalowanie ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża (szpachlowanie nierówności, montaż narożników aluminiowych, wymianę wykładziny podłogowych i grzejników, uzupełnieniu instalacji oświetleniowej, odnowieniu parapetów ). - wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych do kuchni Pokoje. - zabezpieczenie podłóg folią i rozebranie ścianek działowych, - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych, - wykonanie gładzi wewnętrznych gipsowych jednowarstwowych, - dwukrotne malowanie i uzupełnienie posadzki cementowej, - Montaż szaf zabudowanych systemowych z drzwiami przesuwnymi w pokojach 4-osobowych. Każda szafa posiada 4 drzwi z których dwa są wykonane w 1/3 części z lustrem podklejanym folią oraz przegrody dla czterech osób. (Wyjątek stanowi pokój nr 104* - gdzie szafa posiada 3 drzwi z których jedne są wykonane w 1/3 części z lustrem). Materiały zastosowane do budowy szafy to: -płyta w części widocznej dąb nagano 18 mm -płyta wewnątrz szafy biała 18 mm -profil multi omega z szczotką wpuszczaną ,stal szczotkowana -profil H szeroki [łącznik szkła z płytą]stal szczotkowana -tor dolny i górny, oraz wózki dolne i górne firmy dilap market lub równej jakości -drążek na uprania średnica 25mm w każdej części drzwiowej -plecy szafy będą wykonane z hdf 3 mm w kolorze białym. Pokój dyrektora i sekretariat. - szpachlowanie nierówności, montaż narożników aluminiowych, wymianę wykładziny podłogowych i grzejników, uzupełnieniu instalacji oświetleniowej, odnowieniu parapetów, - przygotowanie podłoża i montaż opraw świetlówkowych - demontaż grzejników żeliwnych i montaż grzejników stalowych dwupłytowych Wymiana drzwi do kuchni. - wykucie z muru krat drzwiowych i ościeżnic drewnianych, - wykonanie tynków zewnętrznych zwykłych i wewnętrznych gładzi gipsowych jednowarstwowych wraz z dwukrotnym malowaniem, - przeniesienie dzwonka gong 230V, - montaż drzwi przymykowych aluminiowych, antywłamaniowych, ciepłe prawe, 1,5 skrzydła pełne z naświetleniem górnym z funkcją otwierania, skrzydło o szer. min. 90 cm w świetle, samozamykacz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2.700,00 zł. ( słownie: dwa tysiące siedemset złotych ) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczych kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2007 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. ) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku PKO S.A. 61 1240 1154 1111 0010 3577 3075, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - remont w Bursie Szkolnej w Białymstoku. Potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy w oryginale złożyć w kasie Bursy Szkolnej w Białymstoku, ul. Dobra 3, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferta najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach