Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 62-212 Mieleszyn, Mieleszyn 23
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4295060, 4295071 , fax. 061 4295073
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
Mieleszyn 23 23
62-212 Mieleszyn, woj. wielkopolskie
tel. 061 4295060, 4295071, fax. 061 4295073
REGON: 00054615300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Mieleszyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,wykonanie nowych posadzek w niektórych pomieszczeniach,odnowienie ścian niektórych pomieszczeń, częściowa wymiana grzejników, częściowa wymiana lamp oświetleniowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wymogi określone art.22 ust. 1 - ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy, udzielą trzy (3) letniej gwarancji na wykonane roboty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 Prawa zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 7.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8.Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 9.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 10.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy - przedłoży odpis uprawnień oraz przynależność do izby. 11.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 12.Wykonawca po wykonaniu zamówienia złoży zamawiającemu niezbędne certyfikaty i atesty potwierdzające, że użyte materiały do wykonania zamówienia odpowiadają określonym w dokumentacji normom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://mieleszyn.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 3 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Zborów - I etap
Dodano: 2016-06-22 - Przebudowa remizy OSP Żelazków z dobudową świetlicy środowiskowo-terapeutycznej - I część
Dodano: 2016-06-22 - Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w miejscowości Rojęczyn
Dodano: 2014-07-23 - Przebudowa i adaptacja pomieszczeń pałacu na Gminny Ośrodek Kultury
Dodano: 2014-05-13 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Robczysko
Dodano: 2014-03-25 - Realizacja prac budowlanych w ramach projektu Ratujmy Kowalstwo od zapomnienia - inwestujmy w tradycję i kulturę świadczące o naszej tożsamości
Dodano: 2014-02-17 - Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Prowent 6 w Kórniku
Dodano: 2013-09-10 - ZP/22/PN/13
Dodano: 2013-07-17 - budowa remizy strażackiej wraz z częścią biblioteczną oraz przebudowa pomieszczeń po remizie i bibliotece w Lusowie
Dodano: 2013-06-28 - ZP/18/PN/13
Dodano: 2013-06-14