Gmina Siemiatycze ogłasza przetarg
- Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 655 28 60 , fax. 85 655 29 11
- Data zamieszczenia: 2019-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemiatycze
ul. Tadeusza Kościuszki 35
17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
tel. 85 655 28 60, fax. 85 655 29 11
REGON: 50659119000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiemiatycze.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Szerszeniach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Remont pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Szerszeniach 2. Parametry techniczne obiektu: Szkoła Podstawowa w Szerszeniach a) budynek dwukondygnacyjny częściowo podpiwniczony: - powierzchnia zabudowy: 788,70 m2 - powierzchnia użytkowa: 1032,70 m2, - kubatura łączna: 5950 m³ - ilość kondygnacji: 3 - wysokość budynku 8,30 m. - budynek konstrukcji murowanej, stropy DZ-3, stropodach kryty papą, - budynek wyposażony jest w instalacje: instalację elektryczną 230V, wodo-kanalizacyjną. 3. W ramach remontu przewidziane są następujące zakresy robót: a) - roboty remontowe i renowacyjne - roboty wykończeniowe, - roboty w zakresie okładziny tynkowej, - kładzenie płytek, - kładzenie podłóg - roboty malarskie - stolarka budowlana - roboty instalacyjne sanitarne - roboty w zakresie instalacji elektrycznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 22.07.2019 r. do godz. 09:00; 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank BS Siemiatycze Nr 25 8092 0001 0000 1919 2000 0250 z dopiskiem „WADIUM – Remont pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Szerszeniach " Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, można dołączyć do składanej oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej w dniu 22.07.2019 r. do godz. 09:00; 5. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 11. Zgodnie z przepisami art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy odrzuca się ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
Dodano: 2024-03-27 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu klatki schodowej Nr IV po pożarze w budynku przy ul. Franciszkańskiej 12 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2024-02-27 - Zad 1 – Remont i przystosowanie sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zad 2 - Dostawa, montaż z wyposażeniem oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy z przeszkoleniem personelu”
Dodano: 2023-12-06 - Docieplenie fundamentów w budynku socjalno-dydaktycznym ZSCKR im. W. Witosa w Suwałkach
Dodano: 2023-10-26 - Remont pomieszczeń biurowych oraz boksów garażowych
Dodano: 2023-10-23 - Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2023-10-02 - Kompleksowa modernizacja budynków oświatowych w Mieście Zambrów - powtórzenie 3 części.
Dodano: 2023-09-19 - Postępowanie przetargowe z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 – Remont sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zadanie nr 2 – Dostawa, montaż oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy
Dodano: 2023-09-11 - REMONT CZĘŚCI BUDYNKU USŁUGOWEGO Z PRZEZNACZENIEM JEDNEGO LOKALU USŁUGOWEGO NA POTRZEBY STRZELNICY WIRTUALNEJ
Dodano: 2023-09-01 - Modernizacja pomieszczeń Wydziału Komunikacji
Dodano: 2023-08-29