Sąd Rejonowy w Wadowicach ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, ul. Żwirki i Wigury
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 875 70 44, , fax. 33 875 70 40
- Data zamieszczenia: 2019-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Wadowicach
ul. Żwirki i Wigury 9
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. 33 875 70 44, , fax. 33 875 70 40
REGON: 32288000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe oraz na pomieszczenia archiwalne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji dla budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach zlokalizowanego przy ul. Żwirki i Wigury 9, robót budowlanych w postaci: a) remontu pomieszczeń nr 8 i 9 o łącznej powierzchni użytkowej 54,40 m2 z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe, obejmującego zmiany w instalacji elektrycznej oraz sieci teletechnicznej, b) remontu pomieszczeń nr 30, 31 i 32 o łącznej powierzchni użytkowej 51,76 m2 z przeznaczeniem na pomieszczenia archiwalne, wraz z montażem regałów przesuwnych oraz wentylacji mechanicznej dla zachowania odpowiednich warunków klimatycznych do przechowywania dokumentacji archiwalnej; szczegółowo oznaczonych w dokumentacji projektowej, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ. Przystępując do realizacji remontu Wykonawca w pierwszej kolejności musi wykonać remont pomieszczeń nr 8 i 9, które obecnie są niezagospodarowane. Po zakończeniu remontu pomieszczeń nr 8 i 9, Zamawiający dokona we własnym zakresie opróżnienia pomieszczeń nr 30, 31 i 32 z przeniesieniem wyposażenia tych pomieszczeń do wyremontowanych pomieszczeń nr 8 i 9 i udostępni Wykonawcy pomieszczenia nr 30, 31 i 32 do realizacji dalszej części remontu. Wykonawca w terminie do 3 dni roboczych od podpisania umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram prac, uwzględniający powyższe wymagania Zamawiającego. 3.2. Roboty prowadzone będą na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, co powoduje konieczność prowadzenia i nadzorowania robót przez osoby posiadające uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych. 3.3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień: a) 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne b) 45310000-3 – Roboty instalacyjne i elektryczne c) 45311000-0 – Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych d) 45331000-6 – Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Projekt budowlany wykonawczy pt „Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia archiwalne” b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót c) Przedmiary Robót w zakresie: robót remontowych i renowacyjnych, instalacji urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, robót instalacyjnych elektrycznych, robót instalacji elektrycznych, oraz w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3.5. Roboty muszą być zrealizowane zgodnie z wymienionymi w pkt 3.4 dokumentami, decyzją nr 136/2019 z dnia 04.03.2019r. o pozwoleniu na budowę, a także zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, wskazaniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami i standardami, a także wskazaniami Małopolskiego Konserwatora Zabytków zawartymi w pozwoleniu konserwatorskim nr 42/19 z dnia 16.01.2019r., mając na względzie w szczególności niżej wymienione warunki: a) Prace należy prowadzić pod stałym nadzorem osób uprawnionych, bez zbędnych ingerencji w substancję zabytkową, zgodnie ze sztuką konserwatorską oraz pod nadzorem konserwatora dzieł sztuki, szczególnie przy scalaniu kolorystycznym i doborze materiałów wykończeniowych b) Prace instalacyjne należy prowadzić z maksymalnym wykorzystaniem istniejących tras, a oprawy oświetleniowe winny komponować się z historycznym charakterem wnętrza, c) Do malowania wnętrz należy użyć farb „oddychających”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorysy ofertowe opracowane przez Wykonawcę zgodnie z pkt 12 SIWZ w oparciu o przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 2a i 2b do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 4. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców wraz z ofertą składa załącznik nr 4 do SIWZ, w którym wykaże podwykonawców i zakres robót im powierzanych. 5. Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załączniki nr 8a lub 8b do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6. Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (zobowiązanie składane jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie Klubu Seniora w budynku przy ul. Metalowców 10 w Andrychowie
Dodano: 2024-03-27 - Remont zabytkowego budynku Liceum Katolickiego w Brzesku stanowiącego własność Powiatu Brzeskiego – etap 1
Dodano: 2024-02-22 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania zabytkowego budynku pałacu w Porębie Wielkiej na potrzeby dziennego domu pobytu dla osób starszych - etap I
Dodano: 2024-02-21 - Remont korytarza i klatki schodowej w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Harbutowicach – II etap
Dodano: 2023-12-27 - Modernizacja Domu Ludowego w Otfinowie oraz kuchni w budynku OSP w Niecieczy
Dodano: 2023-11-21 - Modernizacja energetyczna budynków na terenie Gminy Tymbark
Dodano: 2023-11-03 - Modernizacja energetyczna budynków na terenie Gminy Tymbark
Dodano: 2023-11-03 - Modernizacja energetyczna budynków na terenie Gminy Tymbark
Dodano: 2023-11-03 - Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
Dodano: 2023-10-31 - Remont 8 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 8 części. (56/2023)
Dodano: 2023-10-24