Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe oraz na pomieszczenia archiwalne

Sąd Rejonowy w Wadowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 70 44, , fax. 33 875 70 40
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Wadowicach
    ul. Żwirki i Wigury 9
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 33 875 70 44, , fax. 33 875 70 40
    REGON: 32288000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe oraz na pomieszczenia archiwalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji dla budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach zlokalizowanego przy ul. Żwirki i Wigury 9, robót budowlanych w postaci: a) remontu pomieszczeń nr 8 i 9 o łącznej powierzchni użytkowej 54,40 m2 z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe, obejmującego zmiany w instalacji elektrycznej oraz sieci teletechnicznej, b) remontu pomieszczeń nr 30, 31 i 32 o łącznej powierzchni użytkowej 51,76 m2 z przeznaczeniem na pomieszczenia archiwalne, wraz z montażem regałów przesuwnych oraz wentylacji mechanicznej dla zachowania odpowiednich warunków klimatycznych do przechowywania dokumentacji archiwalnej; szczegółowo oznaczonych w dokumentacji projektowej, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ. Przystępując do realizacji remontu Wykonawca w pierwszej kolejności musi wykonać remont pomieszczeń nr 8 i 9, które obecnie są niezagospodarowane. Po zakończeniu remontu pomieszczeń nr 8 i 9, Zamawiający dokona we własnym zakresie opróżnienia pomieszczeń nr 30, 31 i 32 z przeniesieniem wyposażenia tych pomieszczeń do wyremontowanych pomieszczeń nr 8 i 9 i udostępni Wykonawcy pomieszczenia nr 30, 31 i 32 do realizacji dalszej części remontu. Wykonawca w terminie do 3 dni roboczych od podpisania umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram prac, uwzględniający powyższe wymagania Zamawiającego. 3.2. Roboty prowadzone będą na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, co powoduje konieczność prowadzenia i nadzorowania robót przez osoby posiadające uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych. 3.3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień: a) 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne b) 45310000-3 – Roboty instalacyjne i elektryczne c) 45311000-0 – Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych d) 45331000-6 – Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Projekt budowlany wykonawczy pt „Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia archiwalne” b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót c) Przedmiary Robót w zakresie:  robót remontowych i renowacyjnych, instalacji urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, robót instalacyjnych elektrycznych,  robót instalacji elektrycznych, oraz w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3.5. Roboty muszą być zrealizowane zgodnie z wymienionymi w pkt 3.4 dokumentami, decyzją nr 136/2019 z dnia 04.03.2019r. o pozwoleniu na budowę, a także zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, wskazaniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami i standardami, a także wskazaniami Małopolskiego Konserwatora Zabytków zawartymi w pozwoleniu konserwatorskim nr 42/19 z dnia 16.01.2019r., mając na względzie w szczególności niżej wymienione warunki: a) Prace należy prowadzić pod stałym nadzorem osób uprawnionych, bez zbędnych ingerencji w substancję zabytkową, zgodnie ze sztuką konserwatorską oraz pod nadzorem konserwatora dzieł sztuki, szczególnie przy scalaniu kolorystycznym i doborze materiałów wykończeniowych b) Prace instalacyjne należy prowadzić z maksymalnym wykorzystaniem istniejących tras, a oprawy oświetleniowe winny komponować się z historycznym charakterem wnętrza, c) Do malowania wnętrz należy użyć farb „oddychających”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorysy ofertowe opracowane przez Wykonawcę zgodnie z pkt 12 SIWZ w oparciu o przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 2a i 2b do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 4. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców wraz z ofertą składa załącznik nr 4 do SIWZ, w którym wykaże podwykonawców i zakres robót im powierzanych. 5. Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załączniki nr 8a lub 8b do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6. Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (zobowiązanie składane jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach