Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
- Data zamieszczenia: 2016-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
REGON: 00059690300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń budynku przy ul. Fałata 36/46 w Toruniu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont pomieszczeń budynku przy ul. Fałata 36/46 w Toruniu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) prace rozbiórkowe stolarki okiennej, drzwiowej, posadzek cementowych, lastrykowych, i na zewnątrz płytek chodnikowych, 2) wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej i stolarki okiennej, malowanie farbą olejną podokienników, obrobienie ościeży, 3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzek, podkładów betonowych, izolacji cieplnej ze styropianu gr. 10 cm i ułożenie wykładziny pcv, płytek gres, 4) wykonanie ścianek G-k, przewodów wentylacyjnych z pustaków ceramicznych, obudowa przewodów g-k, przekucie przez strop i obróbka papą przewodów wentylacyjnych, montaż ścianki aluminiowej, drzwi aluminiowych, uzupełnienie tynku, wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, malowanie farbą akrylową ścian i sufitów, ułożenie gresu na posadzce, 5) prace budowlane zewnętrzne polegające na wykonaniu izolacji pionowej ściany fundamentowej lepikiem, płytami styropianowymi, folią kubełkową, wykonanie tynku mineralnego cienkowarstwowego, ułożenie nawierzchni z płytek chodnikowych, wykonanie na podkładzie gruntowym pochylni dla osób niepełnosprawnych, 6) prace porządkowe - wywiezienie gruzu, 7) prace sanitarne polegające na wymianie urządzeń sanitarnych, wymianie grzejników i regulacji instalacji c.o., 8) prace elektryczne polegające na wymianie instalacji elektrycznej wewnętrznej, oświetlenia i gniazd wtyczkowych, instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, oraz instalacji domofonowej. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez Biuro Projektów Budowlanych i Wycen >>BePeBeWu<< Sp. z o.o.; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach; a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją Wadium - 23/2016 - Przetarg nieograniczony - Remont pomieszczeń budynku przy ul. Fałata 36/46 w Toruniu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin rękojmi w miesiącach nie krócej niż 60 miesięcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną