Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku nr 44 na terenie kompleksu wojskowego Kłaj Sygn. 9/INFR/16

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2016-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.35wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku nr 44 na terenie kompleksu wojskowego Kłaj Sygn. 9/INFR/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w budynku nr 44 na terenie kompleksu wojskowego w Kłaju. 3.2. Szczegółowy zakres robót został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej zał. nr 12 do SIWZ oraz Przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 13 do SIWZ. Stan istniejący: Parametry techniczne budynku nr 44: Rok Budowy: 1932 Kubatura: 11348 m3 Powierzchnia użytkowa: 919 m2 Funkcja budynku: wielofunkcyjny Ilość kondygnacji: 1 Zakres prac remontowych obejmował będzie: 1. Roboty rozbiórkowe 2. Roboty murarskie 3. Roboty tynkarskie 4. Zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych 5. Wymiana stolarki drzwiowej 6. Montaż ślusarki drzwiowej zewnętrznej 7. Montaż krat i balustrad 8. Sufit podwieszany z wypełnieniem z płyt z wełny mineralnej 9. Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach 10. Wykonanie tynku mozaikowego na ścianach 11. Malowanie ścian i sufitów 12. Wykonanie posadzek z płytek gresowych 13. Wykonanie posadzek z paneli podłogowych 14. Wykonanie posadzek z wykładzin pcv 15. Wykonanie okładzin ścian z płytek glazurowanych 16. Nawierzchnie z kostki brukowej 17. Instalacje wodno-kanalizacyjne wewnętrzne 18. Instalacje elektryczne wewnętrzne 19. Dostawa, ustawienie i wynajem kontenerów pobytowych 3.3. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- zał. nr 12 do SIWZ: branży budowlanej branży elektrycznej branży sanitarnej b) Przedmiary robót - zał. nr 13 do SIWZ: Przedmiar robót - Branża budowlana Przedmiar robót - Branża elektryczna Przedmiar robót - Branża sanitarna 3.4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia (kompleks wojskowy) jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 poz.520) 3.5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.6. Wszelkie informacje dotyczące przedmiotu umowy, Zamawiającego, Użytkownika, nie mogą być wykorzystane do żadnego rodzaju materiałów propagandowych i czynności z tym związanych w szczególności, jako prezentacje w środkach masowego przekazu, filmach, ulotkach, folderach, systemach teleinformatycznych itp., oraz nie mogą być przekazywane osobom trzecim. 3.7. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.8. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiału lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i stanowić będą podstawę decyzji o akceptacji zaoferowanych materiałów lub urządzeń lub odrzuceniu oferty. Uwaga! Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Uwaga! Wykonawca na własny koszt zabezpiecza kontenery socjalne i sanitarne dla swoich pracowników. Zamawiający wskaże miejsce ich tymczasowej lokalizacji oraz wskaże miejsca poboru energii elektrycznej, doprowadzenia wody zimnej i odprowadzenia ścieków. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy Gwarancji dobrego wykonania - (Gwarancja dobrego wykonania - zał. nr 10 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kryterium terminu wykonania roboty budowlanej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.35wog.wp.mil.pl/pl/37html.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach