Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku byłej synagogi w Siemiatyczach

Siemiatycki Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 655 25 54 , fax. 85 655 25 54
  • Data zamieszczenia: 2013-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Siemiatycki Ośrodek Kultury
    ul. Legionów Piłsudskiego 1 1
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 655 25 54, fax. 85 655 25 54
    REGON: 00028460600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sok.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku byłej synagogi w Siemiatyczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Siemiatyckiego Ośrodka Kultury w Siemiatyczach - byłej synagogi wpisanej do rejestru zabytków województwa podlaskiego na mocy decyzji Ministra Kult.-26-143/43/58 z dnia 09.12.1958r. Remont obejmuje: 1. Remont elewacji - zdarcie starej farby, skucie i uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych KL. III, w 20% powierzchni elewacji budynku, gruntowanie podłoża, malowanie farbą silikatową w kolorze przełamującym RAL-1014 z RAL-1015 oraz gzymsy i ościeża okienne i drzwiowe w kolorze białym; 2. Wymiana stolarki okiennej drewnianej w kolorze RAL 9001 z wyprawą tynkarską (obustronnie od zewnątrz i wewnątrz) ościeży i malowanie w kolorze białym elewacji na szerokości 20cm wokół otworów okiennych. 3. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej z wyprawą tynkarską ościeży. 4. Wymiana obróbki blacharskiej: parapety okienne zewnętrzne, rynny i rury spustowe z blachy powlekanej w kolorze RAL 8023 5. Remont schodów -uzupełnienie nawierzchni betonowej na powierzchni 2,0m?, obłożenie płytkami gres mrozoodpornymi na zaprawie klejowej. 6. Wykonanie opaski odwadniającej -wody opadowe z kostki brukowej, betonowej szarej o szerokości 70cm ze spadkiem 2% z trzech stron budynku. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania materiałów równoważnych w sytuacji, gdy : - Zamawiający w przedmiocie zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, - Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki SA Nr 71 1240 5211 1111 0010 3201 1998 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. dyrektora , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.siemiatycze.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach