Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku administracyjno - biurowego przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Wołyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 825 630 450
  • Data zamieszczenia: 2016-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 825 630 450
    REGON: 11005287100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku administracyjno - biurowego przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń budynku administracyjno - biurowego przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie. Zakres robót obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze (tj.: zabezpieczenie folią ochronną okien, ślusarki drzwiowej, parapetów, kostki brukowej), - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - roboty remontowe: (m.in.: wyrównanie podłoży gruntowych; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej; wykonanie izolacji termicznej; wykonanie podłoża pod posadzki; wykonanie okładzin podłogowych z płytek GRES wraz z cokolikiem; wykucie ościeżnic z muru w pomieszczeniu gospodarczym i sanitarnym oraz zamurowanie wejścia do pomieszczenia sanitarnego; zamurowanie nisz w ścianach po likwidacji okienek; wykucie i ponowny montaż kratek wentylacyjnych; uzupełnienie tynku ścian tynkiem III kat. oraz uzupełnienie tynku na bruzdach po wykonanej instalacji elektrycznej; skucie miejscowe zmurszałego tynku do wysokości 90 cm nad posadzką w pomieszczeniu narożnym; szpachlowanie, obudowa gipsokartonem na ruszcie metalowym instalacji nadtynkowych, przecieranie tynku ścian i sufitów; malowanie emulsyjne ścian i sufitów; montaż nowych drzwi z ościeżnicami; uzupełnienie parapetów PCV; uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. Powyższy zakres robót jest nierozdzielny z przedmiarami robót (załącznik nr 1.1 oraz 1.2 do DIWZ). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w przedmiarach robót (załącznik nr 1.1 oraz 1.2 do DIWZ). 3.Załączone przedmiary robót mogą posłużyć wykonawcy wyłącznie jako materiał pomocniczy do wyceny wynagrodzenia ryczałtowego robót objętych przedmiotem zamówienia. Ilości podane w przedmiarach należy traktować jako ilości przybliżone. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 4.Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia (nieobowiązkowo). W przypadku zauważonych rozbieżności wykonawca powinien porozumieć się z zamawiającym i uzyskać informacje na zasadach określonych w niniejszej dokumentacji. 5.Wykonawca sporządzi oraz przekaże zamawiającemu harmonogram robót w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 6.Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu umowy muszą: - być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem (w tym w szczególności Prawem budowlanym i Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych), - posiadać wymagane prawem deklaracje lub certyfikaty zgodności i oznakowanie, - być nowe i nieużywane. 7. Wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) wyrobów budowlanych oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę/wytwórcę użyte w opisie przedmiotu zamówienia maja wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane jako służące określeniu parametrów materiałów lub wyrobów budowlanych. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub wyroby budowlane o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez zamawiającego. UWAGA! 1)Prace remontowo-budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie, co może wymagać zmian godzin wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych na wypadek dużych uciążliwości; 2)Zalecane jest aby prace wymagające zajęcia parkingu lub o dużym natężeniu hałasu wykonywane były w soboty i dni wolne od pracy; 3)Prace remontowo – budowlane mogą być wykonywane w dni robocze w godzinach: od 7:00 do 19:00. 4)Wykonawca (z pomocą zamawiającego) będzie odpowiedzialny za taką organizację swoich robót, aby umożliwiały one ciągłą pracę w obiekcie (w tym m.in.: zabezpieczenia stref roboczych w godzinach urzędowania uwzględnionych w planie BIOZ); 5)Zamawiający zastrzega sobie przy realizacji instalacji c.o., prawo przeprowadzenia konsultacji z konserwatorem instalacji c.o. (Przedstawicielem Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach