Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego przy ul. Lwowskiej 68 i przy ul. Żwirki i Wigury 2 w Tomaszowie Lubelskim

Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 68
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6642587
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim
    ul. Lwowska 68 68
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 084 6642587
    REGON: 95037173200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego przy ul. Lwowskiej 68 i przy ul. Żwirki i Wigury 2 w Tomaszowie Lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących pomieszczenia biurowe Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości usytuowane na parterze w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Lwowskiej 68 i przy ul. Żwirki i Wigury 2, tj. (w zarysie): 1/ pokoje biurowe o nr 11,12,14,15A,15,16 usytuowane w budynku przy ul. Lwowskiej 68, w których zostanie przeprowadzone:a/ czyszczenie parkietu i lakierowanie,b/demontaż starej boazerii (po dawnym USC) w pok. nr 15A,15,16, c/demontaż stolarki drzwiowej i zamurowanie otworu drzwiowego, oraz zakrycie płytą gipsowo-kartonową,d/przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do prac malarskich, wykonanie malowania, d/wymiana w pok. nr 11,14, 15,16 starych zużytych opraw oświetleniowych na oprawy nowe,rastrowe, 2/pokoje biurowe nr 114, 116,118,119,120,121 usytuowane w budynku przy ul. Żwirki i Wigury nr 2 w których zostanie przeprowadzone od strony korytarza : a/ demontaż starej stolarki drzwiowej (6 szt.), poszerzenie otworu w ścianie i montaż nowej stolarki (o szer. 90 cm). Nowe drzwi z listwami, okleina orzech kaspijski (lub zbliżony, wymaga uzgodnienia z inwestorem). Drzwi do pok. nr 116 z zamkiem na kartę identyfikacyjną (5 szt.kart), umożliwiającą dostęp do pomieszczenia tylko osobom uprawnionym,b/wykonanie obróbki na ścianach wokół zamontowanej stolarki i na podłodze w celu dopasowania do istniejącej podłogi, w pokojach i posadzki na korytarzu,c/demontaż futryny i drzwi w pok. nr 116, zamurowanie otworu oraz otynkowanie muru i pomalowanie,d/czyszczenie parkietu i malowanie (pok.nr 119),e/ przygotowanie ścian i sufitu pok. nr 119 do malowania, malowanie farbą akrylową. 2.Szczegółowy opis robót objętych zamówieniem został określony w dokumentacji technicznej (budowlano-wykonawczej) remontu pomieszczeń, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) i w kosztorysie ofertowym na wykonanie prac remontowych stanowiących załączniki nr 1-4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211311
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat-tomaszowski.bip.lublin.pl/index.php?id=141
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach