Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych wraz z wymianą okien oraz naprawą pokrycia dachowego na tarasie w budynku Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Nowa 3

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Obsługi Urzędu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882400 , fax. 014 6215308
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Obsługi Urzędu
    ul. Mickiewicza 2 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882400, fax. 014 6215308
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych wraz z wymianą okien oraz naprawą pokrycia dachowego na tarasie w budynku Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Nowa 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: a) Szpachlowanie i malowanie ścian, malowanie grzejników wraz z pionami c.o. w pomieszczeniach nr 104, 105, 106, 107, 203, 204, 210, 215, 216, 217, 218, 220, b) demontaż istniejącej wykładziny dywanowej w pomieszczeniu nr 215 i ułożenie w jej miejsce wykładziny z tworzyw sztucznych rulonowej PCV, c) demontaż istniejącej wykładziny dywanowej w pomieszczeniach nr 104, 105, 106, 107, 203, 204, 210, 216, 217, 218, 220 i ułożenie w jej miejsce wykładziny tekstylnej, d) wymiana okien w pomieszczeniach nr 104, 105, 106, 107, 203, 204, 210, 215, 216, 217, 218, 220 na okna PCV (15 sztuk), e) wymiana 13 sztuk okien w pomieszczeniach biurowych wskazanych przez zamawiającego na okna PCV, f) malowanie stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 104, 105, 106, 107, 203, 204, 210, 215, 216, 217, 218, 220, g) naprawa stropodachu tarasu poprzez ułożenie nowej warstwy papy termozgrzewalnej wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, Szczegółowo przedmiot zamówienia określa przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Remont pomieszczeń biurowych połączony z wymianą okien oraz naprawa pokrycia dachowego na tarasie w budynku biurowym Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Nowa 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych, 1.2 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się w oparciu o następujące kryteria: 2.1 posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu (pkt. 3a i 3b). 2.2 posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - W szczególności wymagane jest dysponowanie osobą posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej. Osoba ta musi posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów (pkt.3a i 3c), 2.3 znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia (pkt 3 a ). 2.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów (pkt 3 a - 3c ). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a. oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika Nr 2), b. aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, c. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Samorządu Zawodowego,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a. oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika Nr 2), b. aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, c. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Samorządu Zawodowego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach