Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych w Urzędzie Gminy Reńska Wieś

Gmina Reńska Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 47-208 Reńska Wieś, ul. Pawłowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 820 107 , fax. 774 820 123
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reńska Wieś
    ul. Pawłowicka 1
    47-208 Reńska Wieś, woj. opolskie
    tel. 774 820 107, fax. 774 820 123
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.renskawies.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych w Urzędzie Gminy Reńska Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Remont pomieszczeń biurowych w Urzędzie Gminy Reńska Wieś” tj.: W ramach planowanych robót wyremontowany zostanie parter budynku administracyjnego Urzędu Gminy wraz z salą ślubów i wejściem głównym. Zadanie obejmować będzie: - roboty rozbiórkowe, - roboty remontowo-budowlane, - roboty wykończeniowe, - wymiana stolarki drzwiowej, - podjazd zewnętrzny, - wykonanie instalacji wod.-kan., - wykonanie instalacji elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1) podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach