Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg
- Adres: 01003 Warszawa, Al. Solidarności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
- Data zamieszczenia: 2018-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Al. Solidarności 90
01003 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
REGON: 1525966300161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. „Solidarności” 90 w Warszawie (znak sprawy: 45/ZP/18). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dotyczących remontu pomieszczeń w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. „Solidarności” 90 w Warszawie. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje remont wskazanych pomieszczeń biurowych i korytarzy bez zmiany ich funkcji. Zakres robót obejmuje, w szczególności: a) wymianę posadzek, b) naprawę i odmalowanie ścian, c) wymianę lub montaż wertikali, d) instalowanie przegród i witryny, e) wynoszenie i wnoszenie sprzętu i mebli biurowych wraz z zabezpieczeniem, f) wykonanie posadzki z płytek gresowych, g) wykonanie ścianek z płyt G/K. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określa: a) dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - rysunki, - Przedmiar robót, b) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z pracami ogólnobudowlanymi, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917, ze zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz cześć XIII SIWZ. Okres rękojmi wynosi 5 lat - § 11 ust 2 wzoru umowy. 6) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 267.822,23 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ETAP SKŁADANIA OFERT: 1) Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w części X SIWZ, składa się z: - wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełnionego formularza „Doświadczenie personelu kluczowego” – załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Ponadto do oferty należy dołączyć: a) dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów, b) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załączniki nr 2a oraz 2b do SIWZ), oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują prace, do realizacji których te zdolności są wymagane. Uwaga! 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww. oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenie, o którym mowa w części III.3. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) oświadczenie, o którym mowa powyżej w ppkt 3, składa każdy z Wykonawców oddzielnie (dotyczy przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), 3) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie zakątka pod mądrą sową – budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
Dodano: 2024-04-18 - Remont elewacji i cokołu, remont balkonów wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Bartoszyce przy ul. Wyszyńskiego 9C.
Dodano: 2024-03-25 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu przejść (otworów drzwiowych) pomiędzy budynkami NSA przy ul. Boduena 3/5 i ul. Jasnej 2/4 w Warszawie
Dodano: 2024-03-21 - Malowanie pomieszczeń biurowych, wymiana paneli podłogowych wraz z robotami towarzyszącymi w siedzibie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie przy ul. Kasprowicza 1.
Dodano: 2024-02-13 - Roboty remontowe polegające na zabezpieczeniu stropu piwnicznego budynku ITP-PIB O/Warszawa
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku - kontynuacja
Dodano: 2024-01-15 - Dostosowanie budynku do wymagań ochrony ppoż.
Dodano: 2023-12-29 - Remont budynku Świetlicy w Klwowie
Dodano: 2023-12-27 - Wykonanie remontu pomieszczeń w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie przy ul. Henryka Sienkiewicza 3
Dodano: 2023-11-27