Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie

Sąd Rejonowy w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. gen. Wł. Andersa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 428 609 , fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Koszalinie
    ul. gen. Wł. Andersa 34
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 428 609, fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
    REGON: 32258300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.koszalin.sr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie. Prace remontowe prowadzone będą w budynku przy ul. Grottgera 4 w pomieszczeniach biurowych nr 2-6 znajdujących się na parterze. Zakres robót do wykonania: demontaż skrzydeł i ościeżnic 7 szt; rozebranie ścianek działowych murowanych i z płyt gipsowo-kartonowych; wykonanie prac naprawczych po demontażu instalacji c.o. - wykucie haków, wykucie ze stropów końcówek rur c.o., naprawa miejsc po wykuciach; naprawa ścian po wykuciach, naprawa spękań tynków; wykonanie gładzi gipsowych; zamurowanie otworów drzwiowych; uzupełnienie tynków po zamurowaniu otworów; zabudowa otworu w ściance g-k; osadzenie drzwi o podwyższonej izolacyjności akustycznej db 32 – szt. 2; w pomieszczeniach 2 i 4 na parterze wykonanie „przedścianek” z płyt gipsowo-kartonowych z wygłuszeniem wełną mineralną; wykonanie sufitu z płyty g-k w pom. 4; zabudowa otworu w stropie nad archiwum w piwnicy; wykonanie podestów w pom. 2 i 4; uzupełnienie tynków żywicznych na korytarzu; wykonanie okładzin ścian i sufitów pomieszczeń biurowych z tapety z włókna szklanego; zerwanie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych, oczyszczenie podłoża po zerwaniu wykładziny; wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę z wykładziny; ułożenie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych z wywinięciem cokołów na ściany na wysokość 12 cm ; ułożenie w podłodze korytek instalacyjnych pod planowany system nagrywania; wymiana opraw oświetleniowych; w pom. 2 i 4 podłączenie opraw oświetleniowych pod jeden wyłącznik roboty malarskie. W zakres robót wchodzi wykonanie robót towarzyszących i zabezpieczeniowych: zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej; zabezpieczenie gniazd instalacji logicznej, elektrycznych itp; zabezpieczenie elementów instalacji ppoż; przenoszenie mebli; demontaż i ponowny montaż grzejników płytowych; wyniesienie i wywiezienie materiałów rozbiórkowych. W pomieszczeniach zostanie również wykonany remont instalacji elektrycznej i dedykowanej sieci logicznej. Prace remontowe prowadzone będą w budynku przy ul. Władysława Andersa 34 w pomieszczeniach nr 62, 69, 75 i 77 na parterze budynku, w pomieszczeniach nr 139, 143, 145, 147, 148, 149 i 151 położonych na I piętrze budynku. Zakres robót przewiduje wykonanie robót: zerwanie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych i wykładzin dywanowych, rozebranie posadzek z paneli. Rozbiórce nie podlegają posadzki w pom. 143 i 145; oczyszczenie podłoża po zerwaniu wykładziny; zerwanie cokołów drewnianych w pom. 69 i 77; demontaż drzwi pomiędzy pokojami 143 i 145; zamurowanie otworu pomiędzy pokojami 143 i 145; wykonanie prac naprawczych po demontażu instalacji c.o. - wykucie haków, wykucie ze stropów końcówek rur c.o., naprawa miejsc po wykuciach; wykonanie tynków uzupełniających: po zamurowaniu otworu, wykutych elementach i zerwanym cokole drewnianym ; wklejenie siatki/flizeliny na spękania; wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach; wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę z wykładziny; ułożenie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych z wywinięciem cokołów na ściany na wysokość 12 cm w pom 75, 77, 147; przyklejenie pasów wykładziny na ścianie w w/w pomieszczeniach; ułożenie podkładu pod panele podłogowe , ułożenie posadzki z paneli podłogowych z montażem cokołów na ścianach - w pom.62, 69, 139, 149, 151, 148; wykonanie cokolików w pom.143 i 145; wykonanie „fartuchów” z płytek glazurowanych przy umywalkach w pom.139, 143, 145, 147, 151. Przy pozostałych umywalkach „fartuchy” z farby zmywalnej; montaż umywalek i baterii; prace malarskie. W zakres robót wchodzi wykonanie robót towarzyszących i zabezpieczeniowych: zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej ; zabezpieczenie instalacji logicznej prowadzonej w korytkach PCV; przenoszenie mebli; demontaż i ponowny montaż grzejników płytowych; wyniesienie i wywiezienie materiałów rozbiórkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (zał. nr 1) 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach