Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych w budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 21/23 w Warszawie

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4210100 , fax. 22 8288773
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
    00-071 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4210100, fax. 22 8288773
    REGON: 00027406800010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych w budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 21/23 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 21/23 w Warszawie oraz wskazanych pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 wraz z pracami towarzyszącymi wykazanymi w Przedmiarach robót, zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 6a-6d do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać remont, zgodnie z przedmiarami robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącymi załącznik nr 6a-6d oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych, równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w dokumentacji. Wykonawca ma obowiązek powiadomić o zamiarze skorzystania z tej możliwości Zamawiającego i Inspektora Nadzoru z odpowiednim wyprzedzeniem przed wbudowaniem tych materiałów. Zastosowanie innego rodzaju materiałów niż przewiduje to dokumentacja projektowa lub Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wymaga uzgodnienia z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru oraz formalnej akceptacji Inspektora Nadzoru, po przedłożeniu certyfikatów i aprobat technicznych. Wybrany i zaakceptowany materiał, nie może być zmieniany do zakończenia budowy bez zgody Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zastosowaniem innych rozwiązań niż przyjął Zamawiający. Wskazane z podaniem nazwy, symbolu i Producenta materiały stanowią przykład materiałów jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały w dokumentacji podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Wykonawca nie jest zobowiązany do zastosowania tych konkretnych, podanych w dokumentacji wyrobów i może stosować inne, jednakże pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych); - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa); - parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.); - parametrów bezpieczeństwa użytkowania (bezurazowość, nietoksyczność, itp.) - wygląd (struktura, faktura, barwa). 4. Wszystkie wyroby zastosowane przez wykonawcę powinny posiadać niezbędne, wymagane przez Prawo budowlane aprobaty techniczne i świadectwa zgodne z Polska Normą. 5. Wskazane w dokumentacji z podaniem nazwy, symbolu i producenta materiały stanowią przykład materiałów jakie mogą być użyte przez Wykonawcę w ramach robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji zamówienia do zabezpieczenia, przewozu oraz utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi, właściwymi w tym zakresie przepisami. 7. Wszelkie materiały montażowe i urządzenia przewidziane w dokumentacji, jeśli zawierają typ, nr katalogowy lub Producenta należy traktować, jako wyznacznik standardu i jakości danego materiału lub urządzenia. Przy realizacji projektu można stosować materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w krajach UE, o standardach i parametrach równoważnych lub wyższych w stosunku do tych, które przewidziano w dokumentacji projektowej. Wszystkie materiały, których Wykonawca użyje, muszą odpowiadać warunkom określonym w art. 10. ustawy „Prawo Budowlane”. 8. Uciążliwe roboty będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane w sposób nie kolidujący z pracą Ministerstwa tj. po godzinach jego pracy (w godzinach od 16.30 do 7.00) lub w soboty i niedziele. Zamawiający dopuszcza prowadzenie robót remontowych w godzinach pracy urzędu w sposób uzgodniony z Zamawiającym. 9. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić sporządzony przez siebie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dokumentacji technicznej określonej w załączniku nr 6a-6d do SIWZ. Kwota oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem wykazanych prac i niezbędnych im towarzyszących. 10. Skutki finansowe ewentualnych ukrytych błędów (wad) w dokumentacji ciążą na Wykonawcy zamówienia. Musi on przewidzieć na zasadzie ryzyka wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 11. Zatrudnienie osób na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej l/2 etatu w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r. poz. 1040), przez cały okres trwania umowy na warunkach, o których mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych - naprawa tynku, malowanie ścian i sufitów oraz roboty parkieciarskie (wymiana, cyklinowanie i lakierowanie parkietu). Zamawiający może udzielić zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Roboty budowlane rozliczane będą według stawek określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale 13 pkt 5 SIWZ. 13. Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 23.07.2019r. od godz. 11:00. Wykonawcy zainteresowani udziałem obowiązani są do zgłoszenia się do siedziby MKiDN w danym dniu o godz. 11:00 w holu głównym, przy ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 w Warszawie. Zamawiający zastrzega, że może przewidzieć kolejną wizję lokalną, niż w wyżej wskazanym terminie, na wniosek Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych i zero groszy). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium wnoszone przez jednego ze wspólników konsorcjum/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi być wystawione na wszystkich członków konsorcjum/wspólnie ubiegających się. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu informację taką należy umieścić w przelewie lub złożyć w formie oświadczenia wraz z ofertą. Wadium skutecznie wniesione może być wystawione na lidera konsorcjum/posiadającego pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto bankowe Zamawiającego przelewem na nr rachunku bankowego 33 1010 1010 0010 4913 9120 0000 z dopiskiem: „Remont pomieszczeń biurowych w budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 21/23 w Warszawie”– Nr postępowania 26/BDG/PN/2019. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę zabezpieczenia wadium powinno zawierać stwierdzenie, że nieodwołalnie, na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty z tytułu przepadku wadium w sytuacjach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, następuje jego bezwarunkowa wypłata (bez jakichkolwiek zastrzeżeń poręczyciela/gwaranta w treści dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (Wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Formularz należy złożyć w formie oryginału. 2. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów – jeżeli dotyczy (propozycję treści takiego oświadczenia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający dokona sprawdzenia, czy wymagana kwota wpłynęła na konto Zamawiającego w wymaganym terminie. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymagana kwota wadium. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę dokumentu złożonego wraz z ofertą. Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego złożenia oświadczenia zgodnie z przywołanymi powyżej przepisami ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach