Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU KOMENDY MIEJSKIEJ PSP W OLSZTYNIE

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-045 Olsztyn, ul. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 229 200 , fax. 895 229 208
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
    ul. Niepodległości 16
    10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 229 200, fax. 895 229 208
    REGON: 51075043300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU KOMENDY MIEJSKIEJ PSP W OLSZTYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - remont pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie przy ul. Niepodległości 16 – zgodnie z dokumentacją techniczną, na którą składa się: 1) szacunkowa specyfikacja robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) 2) rzuty inwentaryzacyjne – pomieszczenia (załącznik nr 7 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45259000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać wypełniony zgodnie z treścią i podpisany „Formularz ofertowy” (załącznik nr 1 do SIWZ) lub dokument sporządzony wg jego wzoru. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Zgodnie z art. 25a ust. 3 Pzp „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu”. Zgodnie z art. 25a ust. 6 Pzp „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia”. Uwaga: Dokumenty wymienione powyżej w rozdziale IV ust. 1 pkt. a, c, ust. 3, Wykonawca musi załączyć do oferty i złożyć w dniu składania ofert. Pozostałe dokumenty, wymienione w ust. 1 pkt. b Wykonawca musi złożyć w oryginale na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale, lub w formie odpisu poświadczonego notarialnie w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba niewymieniona w dokumentach rejestrowych. 4. Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, o którym mowa powyżej, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert (art. 24aa ustawy PZP). 5. Dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) Pełnomocnictwo w oryginale, lub w formie odpisu poświadczonego notarialnie osoby ustanowionej do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy PZP. b) W przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów (umowę konsorcjum). c) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP i art. 24 ust. 5 pkt 1 w zakresie wskazanym w SIWZ poprzez złożenie dokumentów określonych w rozdziale IV ust. 1 pkt. a, b SIWZ. 6. Dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. d) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną