Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a

Powiat Wodzisławski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 412 09 30 , fax. 32 412 09 31
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wodzisławski
    ul. Bogumińska 2 2
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 32 412 09 30, fax. 32 412 09 31
    REGON: 27625523000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Wodzisławskiego objętego Decyzją nr 0946/14 z dnia 07 października 2014r. zmieniającej Decyzję Nr 0706/13 z dnia 19 lipca 2013r. oraz zgłoszenia robót z dnia 30.09.2014r. 2.Zakres robót obejmuje: 1)Roboty ogólnobudowlane: a)roboty demontażowe - rozbiórka płyty na gruncie, demontaż starej stolarki drzwiowej, rozbiórka ścianek działowych, rozbiórka obudów z GK, powiększenie otworów drzwiowych z wymianą nadproży, demontaż osłon grzejnikowych, demontaż podokienników, skucia tynków, skucia kafli ściennych, rozbiórka paneli i wykładzin podłogowych; b)roboty wykończeniowe - wykonanie żelbetowej płyty na gruncie, ścianki i okładziny ścienne z płyt GK, ścianki z cegły, montaż stolarki drzwiowej, drewnianej i aluminiowej, montaż podokienników, przełożenie drzwi aluminiowych, roboty tynkarskie, wykonanie gładzi gipsowych, izolacje przeciwwilgociowe, licowanie ścian płytkami, układanie płytek podłogowych, układanie paneli (dla potrzeb archiwum) podłogowych, układanie wykładziny przemysłowej PCV, wykonanie pokryw kanałowych z płyt OSB, montaż krat okiennych z prętów stalowych, montaż wycieraczek na konstrukcji z profilu aluminiowego z wkładem szczotkowym, wykonanie daszków z konstrukcji ze stali nierdzewnej, wykonanie liter styrodurowych z powłoką imitującą aluminium szczotkowane, c)prace porządkowe (mycie po robotach), d)wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 2)Roboty elektryczne: a)demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, b)wykonanie instalacji elektrycznej: wymiana tablicy głównej, montaż tablic rozdzielczych, montaż zasilania komputerowego, wykonanie wewnętrznych linii zasilających, montaż oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego, montaż gniazd wtyczkowych 1 faz., przełożenie gniazd wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej, instalacja zasilania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji, instalacja ochrony od porażeń, c)instalacje niskoprądowe: rozbudowa instalacji komputerowej i telefonicznej, rozbudowa instalacji komputerowej CEPIK (POJAZD) - montaż sieci strukturalnej LAN, rozbudowa systemu kolejkowego z instalacją komputera sterującego systemem, rozbudowa instalacji monitoringu, rozbudowa instalacji sygnalizacji pożaru, rozbudowa instalacji alarmowej SWiN, d) pomiary elektryczne i uruchomienie instalacji. 3) Roboty instalacyjne w zakresie wentylacji i klimatyzacji: a) demontaż przewodów wentylacyjnych, b) montaż klimatyzatorów ściennych, c) wykonanie studzienek odwadniających, d) montaż wentylatorów ściennych i kanałowych, e) próby szczelności i uruchomienie instalacji. 4) Roboty instalacyjne w zakresie wodno-kanalizacyjnych, klimatyzacyjnych: a) prace demontażowe: demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej, demontaż urządzeń sanitarnych, demontaż skrzynki hydrantowej, b) wykonanie instalacji wodnej, c) wykonanie instalacji kanalizacji, d) montaż podgrzewaczy wody, e) montaż urządzeń sanitarnych, f) montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych, g) montaż hydrantu wewnętrznego z wyposażeniem, h) wywóz i utylizacja gruzu. 3.Inne obowiązki wykonawcy: 1)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 2)zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, 3)opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego do dnia podpisania umowy, zgodnie ze wzorem zamawiającego ( wzór harmonogramu stanowi załącznik do wzoru umowy), 4)przygotowanie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej, która obejmuje: złożenie certyfikatów , deklaracji zgodności, aprobat technicznych wbudowanych materiałów, wyrobów i urządzeń wraz z zestawieniami, protokołów badania szczelności instalacji wod.- kan., c.o., protokołów z pomiarów instalacji elektrycznej, protokołów badania pobranych próbek wody, załączenie karty gwarancyjnej dla całego zadania, 5)przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń, 6)nieodpłatne świadczenie usług serwisowych dla urządzeń obejmujących okresowe przeglądy i konserwacje wraz z ponoszeniem kosztów za materiały serwisowe w całym okresie trwania gwarancji. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym. 4.Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotowych pomieszczeń, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie wykonawca. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 6.Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy (gwarancją muszą zostać objęte roboty wraz z zabudowanymi materiałami oraz urządzeniami), a także dostarczył 25 letnią gwarancję systemową producenta okablowania strukturalnego dla całości systemu CEPIK. Gwarancja będzie udzielona pisemnie bezpośrednio zamawiającemu. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty Oświadczenie o warunkach gwarancji- zał. nr 7 do oferty. 7.Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 3.W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać (lub podobne zasady/odwołanie się do przepisów) następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, składającego oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, składającego oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7)gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego. Jednocześnie zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN Bank S.A. 94 60 1560 1094 0000 9250 0000 1368 ze wskazaniem w treści przelewu nazwy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wadium dotyczy oraz oznaczenia wykonawcy, którego ofertę wadium zabezpiecza, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację przez zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty, w przypadku konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców/pełnomocnika wykonawców. 6.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 05.11.2014r. godz. 11:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający będzie uważał za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 7.Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią SIWZ lub wezwania. 8.Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 9.Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 11.Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwodzislawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach