Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 61-324 Poznań, Marcelińska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 628 40 00, , fax. 618 599 003
- Data zamieszczenia: 2020-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy
Marcelińska 90
61-324 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 628 40 00, , fax. 618 599 003
REGON: 87044500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.pip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biurowych, socjalnych i korytarzy budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu oddział w Ostrowie Wielkopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych, higienicznosanitarnych, socjalnych, ciągów komunikacyjnych w budynku oddziału OIP Poznań w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Remont obejmuje m.in. malowanie pomieszczeń, wymianę wykładzin podłogowych, remont łazienki, wymianę płytek podłogowych, renowację i wymianę stolarki drzwiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 272 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wymaganej wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu z siedzibą przy ul. Marcelińskiej 90 60-324 Poznań, nr konta: 43 1010 1469 0005 1813 9120 0000. Wadium uważa się za wniesione w terminie, gdy wymagana kwota zostanie zarachowana na rachunku bankowym zamawiającego do upływu terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formach określonych w ppkt 2.2-2.5 wykonawca dołącza do oferty lub składa w siedzibie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, z którego wynika: nazwa i adres wykonawcy, nazwa i adres beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), określenie przedmiotu przetargu, określenie kwoty gwarancji/poręczenia (musi ona odpowiadać kwocie wymaganego wadium), termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (podmiotów trzecich), musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do siwz. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86. ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. pkt 23 ustawy PZP, wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i wyposażenie pomieszczeń w Poznańskim Ośrodku Zdrowia Psychicznego znajdujących się na parterze Ośrodka.
Dodano: 2024-07-20 - Prace przy zabytkowym dworze w miejscowości Parczew
Dodano: 2024-07-05 - Remont szatni, sali gimnastycznej i korytarza w segmencie sportowym
Dodano: 2024-07-04 - Remont korytarzy i klatki schodowej w budynku szkoły ponadpodstawowej
Dodano: 2024-07-04 - Remont zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych przy ul. Raszyńskiej 48 w Poznaniu
Dodano: 2024-07-02 - Remont korytarzy
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa wewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej – podłączenie sieci wewnętrznej do zewnętrznej kanalizacji z likwidacją szamb
Dodano: 2024-07-01 - Remont części budynku gminnego położonego w Krotoszynie przy ul. Młyńskiej 2d
Dodano: 2024-07-01 - Odnowienie elewacji oraz wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie
Dodano: 2024-06-27 - Wykonanie robót remontowych
Dodano: 2024-06-24