Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych przy ul. Targowej w Rudnikach -Centrum obsługi turysty

Gmina Rudniki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 35-95-072 , fax. 034 3595013
  • Data zamieszczenia: 2011-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudniki
    ul. Wojska Polskiego 12 12
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 034 35-95-072, fax. 034 3595013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych przy ul. Targowej w Rudnikach -Centrum obsługi turysty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych przy ul. Targowej w Rudnikach - Centrum obsługi turysty, obejmującego swym zakresem między innymi: - prace demontażowe - roboty murarskie między innymi położenie tynków i gipsów na ścianach - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę podłóg, - malowanie ścian, - układanie płytek, - montaż piecyka do ogrzewania, - wymianę instalacji wod - kan, - wymianę instalacji elektrycznej, - położenie sieci komputerowej Powierzchnia użytkowa przeznaczona do remontu - 52,961 m2 o wysokości 3,1 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej dokumentacji projektowej (opis techniczny wraz z rysunkami, szczegółowy opis projektu, projekt rozmieszczenia sieci LAN) specyfikacji technicznej i przedmiarach robót. Wyżej wymienione dokumentacje są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Na wykonane prace i dostarczone materiały Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego zadania. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. Do obowiązków Wykonawcy należy utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórek. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany i modyfikacji SIWZ w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Modyfikacja może mieć miejsce w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ. Modyfikacja treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie małych projektów objętego PROW na lata 2007-2013 Cena oferty jest ceną ryczałtową, ale do celów rozliczeniowych Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania kosztorysów ofertowych metodą kalkulacji uproszczonej poszczególnymi branżami ( według załączonych przedmiarów robót) i tabelę elementów scalonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453240004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach