Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych parteru, elewacji i dachu w budynku Komisariatu Policji w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 5

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2012-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych parteru, elewacji i dachu w budynku Komisariatu Policji w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń biurowych parteru, elewacji i dachu w budynku Komisariatu Policji w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 5. Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe, -wymianę stolarki drzwiowej i bramy garażowej, -wymianę posadzek na wykładziny PCV i gres, -roboty tynkarskie i malarskie, -wykonanie ścianek działowych murowanych, -częściową przebudowa instalacji wod-kan i c.o. -wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie ułożenia przewodów, montażu opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, -ocieplenie elewacji budynku wraz z kolorystyką, -pokrycie dachu dodatkową warstwą papy termozgrzewalnej, -wykonanie instalacji odgromowej, -wykonanie opaski betonowej przy budynku wraz z ułożeniem koryta ściekowego. Roboty budowlane należy wykonywać na podstawie: 1) Dokumentacji projektowej w skład której wchodzą: a) Branża budowlana: -opis techniczny zamierzenia, -rzut parteru - stan istniejący, -rzut parteru - stan planowany, -zestawienie stolarki drzwiowej i okiennej, -rysunek nadproża stalowego Ns-1, -rzut dachu, -fotografie stanu istniejącego dachu, -fotografie stanu istniejącego elewacji, b) Branża elektryczna: -opis techniczny, -rzut parteru - rozmieszczenie oświetlenia, kontroli dostępu, włączników światła oraz gniazd wtykowych, -rzut dachu - instalacja odgromowa, c) Branża sanitarna: -opis techniczny, -rzut parteru - kanalizacja, -rzut parteru - instalacja wodna i c.o. 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) Przedmiaru robót: branża budowlana, branża elektryczna i branża sanitarna. Ww. opisy przedmiotu zamówienia wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów powstałych (gruz, odpady drewniane) w czasie wykonywania robót budowlanych za wyjątkiem elementów stalowych i żeliwnych (rury, grzejniki itp.), które Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi fakturę. Wycenę robót Zamawiający ułatwi Wykonawcy przez umożliwienie dokonania wizji lokalnej (po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr telefonu +48 77/422 25 09).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach