Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych o powierzchni 57,67 m2 w budynku administracyjnym ZTZMiCK przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 w Słupsku

Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8413722, 059 8481451 , fax. 059 8413723
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
    ul. Kaszubska 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8413722, 059 8481451, fax. 059 8413723
    REGON: 77147680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych o powierzchni 57,67 m2 w budynku administracyjnym ZTZMiCK przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych o powierzchni 57,67 m2 w budynku Zamawiającego w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4. 2. W zakresie robot do wykonania są w szczególności: 1) rozebranie ścianki działowej obecnego serwera - 11,59 m2, 2) rozbiórka fragmentu stropu drewnianego - 4,40 m2, 3) wykucie 3 szt. drzwi, 4) wykonanie otworów na drzwi i przejścia w ścianach nośnych i założenie nadproży stalowych - 3 szt., 5) wykonanie otworu drzwiowego w ściance działowej 6) obniżenie rur instalacji CO na odcinku 3,40 m i umieszczenie ich pod posadzką, 7) uzupełnienie tynków po przekuciach i zamurowaniach 8) wykonanie ścianek działowych g-k - 17,53 m2 z drzwiami i oknem podawczym, 9) wykonanie fragmentu stropu żelbetowego gr. 12 cm wraz z belką żelbetową 3,15 m2, 10) naprawy podkładów posadzek po wykuciach i przekuciach, 11) wykonanie posadzki z gresu - 21,29 m2 wraz z cokolikami z gresu, 12) wykonanie posadzki z wykładziny dywanowej podobnej do Polyflor Clasic Mystic lub Flotex lub podobnych - 17,69 m2, 13) malowanie ścian 2 x emulsja - 213 m2, 14) malowanie sufitów - 57,70 m2, 15) montaż drzwi - 3 szt., 16) montaż okna kasowego z blatem i szybą bezpieczną - 1 szt., 17) wykonanie przewodów wentylacyjnych Spiro l - 9,70 mb o średnicy 200 mm, 18) przystosowanie instalacji elektrycznej do nowego układu funkcjonalnego poprzez, a) ułożenie przewodów kabelkowych - 140 mb, b) wykonanie włączników i przełączników - 5 szt., c) wykonanie gniazd podwójnych - 11 szt., d) montaż opraw świetlówkowych 4 x 36 W - 14 szt. 3. Pełny zakres robot określony został w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452628002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 zł ) w terminie do dnia 16 grudnia 2009r. 2. Wadium powinno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, winno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK PEKAO S.A. O/Słupsk Nr 80124037701111000040698322.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI w pkt. od 1 do 9 do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, 3) wykaz wykonanych co najmniej 2 robót w okresie ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności podobnych do przedmiotu zamówienia, których wartość brutto powinna być równa bądź większa od ceny oferty oraz dotyczyć robót wyłącznie murowo - betonowych, elektrycznych i instalacyjnych - załącznik nr 7, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane i należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 6, 5) polisę potwierdzającą że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,0 zł, 6) wypełniony wzór umowy - załącznik nr 5, 7) oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu i treści umowy- załącznik nr 2, 8) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, 9) kosztorys szczegółowy ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną