Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych nr: 114, 115, 116, 117, 118, korytarza na pierwszym piętrze oraz salek nr 5 i 12 na parterze budynku A Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy ul. Balickiej 116b w Krakowie

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 624 413 , fax. 126 624 410
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 624 413, fax. 126 624 410
    REGON: 18150000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych nr: 114, 115, 116, 117, 118, korytarza na pierwszym piętrze oraz salek nr 5 i 12 na parterze budynku A Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy ul. Balickiej 116b w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych nr: 114, 115, 116, 117, 118, korytarza na pierwszym piętrze oraz salek nr 5 i 12 na parterze budynku A Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy ul. Balickiej 116b w Krakowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty remontowo-budowlane: - sala nr 5 i 12 - rozbiórka wykładziny ściennej z płytek wraz z tynkami, uzupełnienie tynków wewnętrznych ścian, licowanie ścian płytkami, rozebranie wykładziny podłogowej z PCV, wykonanie wylewki samopoziomującej, wykonanie posadzki z płytek, wymiana drzwi wejściowych, montaż sufitu podwieszanego z płyt G-K na ruszcie metalowym w sali nr 5, wymiana deski odbojowej na ścianie sali nr 5; - pokoje nr 114,115,116,117,118 - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, bez pokoi nr 115 i 118, wykonanie wylewki samopoziomującej w pokojach nr 114,116,117, ułożenie posadzki z paneli w pokojach j.w., wymiana drzwi wejściowych na nowe, montaż samozamykaczy do drzwi w WC; - roboty malarskie sal i pokoi wykonanie gładzi na ścianach i sufitach wszystkich pokoi, malowanie farbą emulsyjną akrylową sufitów i ścian, wywiezienie materiałów i gruzu z rozbiórki wraz z utylizacją; b) Roboty branży sanitarnej (demontaż nieczynnej instalacji gazowej, demontaż zlewu, baterii , instalacji wodnej, przerobienie instalacji wodnej, dostawa i montaż zlewu, szafki, baterii, demontaż i zaślepienie nawietrzaków ściennych, na całość wykonanej instalacji należy wykonać pomiary protokół szczelności instalacji wodnej, protokoły i szkice wykonanej instalacji); c) Roboty branży elektrycznej i niskoprądowej: - prace w pomieszczeniach 5 i 12 - kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana opraw oświetleniowych, dobudowa tablic elektrycznych, wykonanie instalacji informatycznej, demontaż i ponowny montaż rzutnika i ekranu, - prace w pomieszczeniach nr 114, 115, 116, 117, 118 i korytarzu - kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana opraw oświetleniowych, dobudowa tablic elektrycznych, wykonanie instalacji informatycznej i telefonicznej, dobudowa oświetlenia AW/EW, demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu wizyjnego, przełożenie istniejących kabli światłowodowych), - na całość wykonanej instalacji należy wykonać pomiary: - stanu izolacji obwodów, - pomiaru skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - badanie wyłączników różnicowo-prądowych, - pomiar i certyfikacja wykonanej sieci LAN, - pomiar natężenia oświetlenia w pomieszczeniach. - protokoły i szkice wykonanej instalacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk „Oferta” – stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2A do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach