Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych, komunikacyjnych, balkonów, elewacji, dostawa i montaż bramy garażowej, instalacja cctv na salach rozpraw w budynkach Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 i Powstańców Śląskich 124.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7987777 , fax. 071 7987714
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
    ul. Energetyczna 4 4
    53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7987777, fax. 071 7987714
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych, komunikacyjnych, balkonów, elewacji, dostawa i montaż bramy garażowej, instalacja cctv na salach rozpraw w budynkach Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 i Powstańców Śląskich 124.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i renowacyjne w budynkach Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, w zakresie: 1) Budynek ul Energetyczna 4: a. wymiana podłóg z klepki dębowej w pomieszczeniach biurowych, b. konserwacja posadzek granitowych, schodów, cokołów, c. naprawa i uzupełnienie cokołu z piaskowca, z likwidacją szczeliny nadcokołowej, d. dostawa i montaż klimatyzatora, e. uszczelnienia rynien i opierzeń. 2) Budynek ul Powstańców Śląskich 124: a. malowanie pomieszczeń biurowych, korytarzy , ozdobnego sklepienia klatki schodowej, b. naprawa i uzupełnienie cokołu z piaskowca, z likwidacją szczeliny nadcokołowej, c. odgrzybianie ścian piwnic, d. remont balkonów z restauracją stylowych balustrad, e. dostawa i wymiana drzwi garażowych, f. dostawa i montaż bramy wjazdowej na parking, z przełożeniem instalacji zasilającej, g. dostawa oraz montaż bramy w ogrodzeniu parkingu, h. montaż i uruchomienie systemu CCTV na salach rozpraw, i. uszczelnienia rynien i opierzeń, j. zabezpieczenie budynku przed gołębiami. 2. Prace wykonywane będą po godzinach urzędowania Sądu w następujących godzinach: 1) w budynku przy ul. Powstańców Śląskich 124 - od godz. 15.30 do 19.00 2) w budynku przy ul. Energetycznej 4 - od 15.30 do 22.00. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (przedmiarze robót) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki nr 6 i 7 do niniejszej SIWZ. 4. Warunki realizacji zamówienia są określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca gdzie mają być prowadzone roboty budowlane oraz pozostałe usługi objęte przedmiotem zamówienia. Osoby zainteresowane przeprowadzeniem wizji lokalnej proszone są o umówienie się z Panem Januszem Pirogowiczem tel. (71) 798 79 06. Oględziny będą polegały na oprowadzeniu po miejscach wykonywania robót, bez możliwości uzyskania dodatkowych informacji ponad wskazane w niniejszej SIWZ, chyba że zapytania skierowane zostaną na piśmie wg zasad o których mowa w Rozdziale X SIWZ. 6. Na potwierdzenie złożenia oferty odpowiadającej treści SIWZ Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy zawierający wszystkie pozycje i ilości zawarte w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 5.000,00 zł złotych (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rowoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz.275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy w Narodowym Banku Polskim Oddział we Wrocławiu nr 41 1010 1674 0003 9013 9120 0000 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. przetargu ZP - PN/60/2012. 5. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 - 14.30. 6. W ofercie prosimy podać formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 5 i ust. 4a ustawy (odpowiednio). 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 i 4a ustawy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach