Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych, instalacji wodno - kanalizacyjnych, instalacji klimatyzacyjnej oraz sanitariatów w budynku Urzędu Miejskiego w Gubinie

Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145 , fax. 068 4558102
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
    ul. Piastowska 24 24
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax. 068 4558102
    REGON: 97077019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych, instalacji wodno - kanalizacyjnych, instalacji klimatyzacyjnej oraz sanitariatów w budynku Urzędu Miejskiego w Gubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1. wymianę instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, 2. montaż kompletnych szafek hydrantowych, 3. remont węzłów sanitarnych: - demontaż i montaż urządzeń sanitarnych, - wykonanie nowej posadzki z płytek ceramicznych (V klasa ścieralności), - wykonanie tynków ścian, - wymiana drzwi, 4. montaż instalacji klimatyzacji w oparciu o klimatyzatory kanałowe, 5. malowanie wszystkich pomieszczeń urzędu oraz holów i klatek schodowych, 6. renowacja balustrad schodów, 7. renowacja drzwi historycznych, 8. wymiana współczesnych okładzin podłogowych, 9. aranżacja wnętrz: sala narad, sala ślubów, gabinety burmistrzów i sekretariatu, holu głównego, 10. wymian drzwi oraz oświetlenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wszystkie warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m.in. : 1) wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 2 zadania, w tym - 1 zadanie z zakresu robót ogólnobudowlanych wewnętrznych w budynkach zabytkowych, o wartości zadania min. 200.000 zł., - 1 zadanie z zakresu instalacji sanitarnych o wartości zadania min. 100.000 zł 2) do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudnią: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami ogólnobudowlanymi, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5-letni staż pracy w zawodzie, w tym 2 - letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi z zakresu instalacji sanitarnych (wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych), wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000 zł, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, 4. wykaz osób i podmiotów (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6. życiorys osób przeznaczonych do wykonania niniejszego zamówienia, wskazanych w wykazie osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW 7. wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) robót budowlanych podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: min. 2 zadania, w tym - 1 zadanie z zakresu robót ogólnobudowlanych wewnętrznych w budynkach zabytkowych, o wartości zadania min. 200.000 zł., - 1 zadanie z zakresu instalacji sanitarnych o wartości zadania min. 100.000 zł 8. dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 6 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie 9. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 400.000 zł. 10. polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 11. w przypadku ofert wspólnych - umowa regulująca współpracę wspólników 12. akceptacja przez Wykonawcę projektu umowy zawartego w Części II niniejszej SIWZ, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej IDW, 13. formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, 14. oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, 15. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, 16. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 17. w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe), 18. wypełnione przedmiary robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną