Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych i technicznych w budynku Czerwonego Ratusza

Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70207 Szczecin, Plac Batorego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4403423, 4403523, , fax. 914 403 441
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
    Plac Batorego 4
    70207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4403423, 4403523, , fax. 914 403 441
    REGON: 14501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych i technicznych w budynku Czerwonego Ratusza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Remont pomieszczeń biurowych i technicznych w budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie. Lokalizacja Siedziba Urzędu Morskiego w Szczecinie zlokalizowana w budynku Czerwonego Ratusza przy plac Stefana Batorego 4 w Szczecinie. Opis stanu istniejącego Gmach Czerwonego Ratusza jest siedzibą Urzędu Morskiego w Szczecinie. Został wzniesiony w formach neogotyckich w drugiej połowie drugiej połowie XIX wieku. O bogactwie wystroju decyduje wygląd elewacji budynku, holu wejściowego i głównej klatki schodowej. Pozostałe wnętrza obiektu mają wygląd typowego obiektu użyteczności publicznej tamtego okresu z bardzo prostą forma architektoniczną. Remont pomieszczeń biurowych i technicznych ma przywrócić wyłącznie ich walory użytkowe. Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania 1. Pomieszczenie techniczne nr 519: - usunięcie okładzin ścian z płyt g-k na warstwie kleju, - wykucie wszystkich spoin spomiędzy warstw cegieł, - usunięcie tynków w partiach, wybrzuszeń i osypywania się tynków, - wykonanie nowych tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, - szpachlowanie powierzchni ścian i stropów, - gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych, - wykonanie nowych malatur farbami emulsyjnymi, - skucie istniejących posadzek z płytek ceramicznych, - wykonanie podkładów z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, - wykonanie podkładów betowych pod posadzki, - wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki, - wykonanie posadzek z płytek z kamieni sztucznych, - wykucie starych ościeżnic i demontaż istniejących skrzydeł drzwiowych, - montaż nowej stolarki drzwiowej, - usunięcie z pomieszczeń gruzu budowlanego, - wywóz gruzu budowlanego. 2. pomieszczenie centrali telefonicznej nr 520: - demontaż boazerii na ścianach, - demontaż rusztu drewnianego na ścianach, - demontaż wykładziny dźwiękochłonnej na ścianach, - demontaż sufitu podwieszanego w wypełnieniem płytkami dźwiękochłonnymi, - usuniecie tynków w partiach wybrzuszeń i osypywania się tynków, - przygotowanie powierzchni starych tynków pod malowanie, - wykonie nowych tynków, - wykonanie gładzi z zaprawy drobnoziarnistej, - gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych, - wykonanie nowych malatur farbami emulsyjnymi, - wykonie nowych okładzin stropów z płyt g-k na rusztach metalowych, - zerwanie istniejących okładzin podłogowych z płytek PCW, - wykonanie nowych warstw wyrównawczych pod posadzki, - wykonanie posadzek z płytek z kamieni sztucznych, - wykucie starych ościeżnic i demontaż istniejących skrzydeł drzwiowych, - montaż nowej stolarki drzwiowej, - usunięcie z pomieszczeń gruzu budowlanego, - wywóz gruzu budowlanego. 3. pomieszczenie po byłej trafostacji: - demontaż stalowych konstrukcji i wsporników pop wyposażeniu trafostacji, - wykucie otworów w ścianach, - montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, - usuniecie tynków w partiach wybrzuszeń i osypywania się tynków, - wykonanie nowych tynków, - szpachlowanie tynków zaprawą drobnoziarnistą, - gruntowanie podłoży, - wykonanie nowych malatur farbami emulsyjnymi, - wykonanie podkładów betonowych pod posadzki, - wykonanie podniesionej podłogi na słupkach z cegieł i drewnianych legarach, - montaż warstwy płyt OSB pod wykładziny posadzkowe, - montaż wykładziny posadzkowej, - usunięcie z pomieszczenia gruzu budowlanego, - wywóz gruzu budowlanego. 4. pomieszczenie techniczne nr 527: - demontaż ścianek działowych drewnianych, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - demontaż armatury sanitarnej, - demontaż przewodów wentylacyjnych, - rozebranie ścianek działowych - montaż w wykonanych gniazdach belek prefabrykowanych, - zamurowanie otworów w ścianach, - uzupełnienie tynków, - szpachlowanie powierzchni ścian i stropów zaprawą drobnoziarnistą, - gruntowanie podłoży, - wykonanie nowych malatur farbami emulsyjnymi, - wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z tworzyw sztucznych, - posadzki z tworzyw sztucznych, - montaż nowej stolarki drzwiowej. 5. pomieszczenie biurowe nr 304: - cyklinowanie posadzek z klepek parkietowych, - lakierowanie posadzek klepek parkietowych, - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, - wykonanie nowych malatur, 6. pomieszczenie biurowe nr 321,322: - zerwanie posadzek z klepki parkietowej, - wykonanie warstw wyrównawczych pod panele, - ułożenie podkładów z pianki podposadzkowej, - ułożenie paneli podłogowych klasa ścieralności AC IV, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod wykonanie nowych malatur, - malowanie ścian i sufitów. 7. pomieszczenie biurowe nr 323: - cyklinowanie posadzek z klepek parkietowych, - lakierowanie posadzek klepek parkietowych, - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, - wykonanie nowych malatur. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót stanowiących załącznik do SIWZ, ustaleniami z Zamawiającym wynikłymi w trakcie prowadzenia robót oraz zgodnie z ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla przedmiotowego zadania. Remontowane powierzchnie znajdują się w czynnym obiekcie, w którym odbywa się wzmożony ruch interesantów i pracowników zatrudnionych w gmachu Czerwonego Ratusza, w związku z powyższym Wykonawca prac musi uwzględnić w swoich kosztach oraz harmonogramie prac niezbędne warunki bezpiecznej komunikacji w obrębie obszaru prowadzonych prac. Realizacja robót nastąpi w jednym etapie w terminie 60 dni od podpisania umowy. Płatność po całkowitym zakończeniu prac i ich protokolarnym końcowym odbiorze końcowym. Z uwagi na ograniczą ilość pomieszczeń zastępczych przekazanych użytkownikom na czas remontu, wykonywane w czynnym obiekcie prace remontowe wymagają szybkiego zakończenia prac remontowych w poszczególnych pomieszczeniach, odbioru częściowego i przekazania ich ponownie użytkownikom do eksploatacji. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) Wykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) osoby wykonujące czynności w zakresie prac ogólnobudowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty , które należy dołączyć do oferty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli są wymagane; 3) dokumenty dotyczące zdolności lub sytuacji innych podmiotów wymienionych w ust. 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną