Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej w budynku Urzędu Gminy w Wolborzu

Gmina Wolbórz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-320 Wolbórz, Pl. Jagiełły 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6164251 , fax. 044 6164241
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolbórz
    Pl. Jagiełły 28 28
    97-320 Wolbórz, woj. łódzkie
    tel. 044 6164251, fax. 044 6164241
    REGON: 59064785900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.ugm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej w budynku Urzędu Gminy w Wolborzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej w budynku Urzędu Gminy w Wolborzu polegający na: a) robotach rozbiórkowych w pomieszczeniach biurowych: ? demontaż skrzydeł i ościeżnic drzwiowych, ? demontaż posadzki z tworzyw sztucznych, ? demontaż podokienników, grzejników, rur przyłączeniowych i opraw oświetleniowych, ? rozebranie ścian z cegieł. b) robotach rozbiórkowych w sali konferencyjnej: ? demontaż skrzydeł i ościeżnic drzwi, ? demontaż posadzki z tworzyw sztucznych, rozebranie drewnianych podłóg, ? demontaż grzejników, rur przyłączeniowych i opraw świetlówkowych, ? rozbiórka ścian . c) robotach murowych, d) robotach tynkowych i malarskich, e) robotach posadzkowych, f) robotach instalacji sanitarnych, g) robotach instalacji elektrycznych, h) instalacji klimatyzacji. 2. Szczegółowy opis rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i przedmiary robót, stanowiące załącznik do SIWZ w części 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) to znaczy: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy), 1a) Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione jeśli Wykonawca wykaże, że : - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał minimum 1 kontrakt budowlany, odpowiadający przedmiotowi zamówienia tj.: - remont pomieszczeń biurowych -użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 350 000, 00zł, - posiadał będzie kierowników robót w branży : konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i sanitarnych, wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzającymi posiadanie przez osobę uprawnień do kierowania robotami, wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane, oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - złoży oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem składek, podatków i opłat lub złoży stosowne dokumenty na ich potwierdzenie. VIII. 2 Spełnienie ww. warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do oferty dokumentów .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, podpisane własnoręcznie . Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenia. Zamawiający prosi, aby własnoręczne podpisy na oświadczeniu i ofercie były czytelne, tj. zostały złożone w sposób umożliwiający odczytanie, co najmniej nazwiska osoby podpisującej. W przypadku zaistnienia wątpliwości czy oświadczenie zostało podpisane przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, Zamawiający może zażądać dostarczenia w ustalonym przez siebie terminie wzoru podpisu uwiarygodnionego przez osobę zaufania publicznego (np. radcę prawnego, adwokata, notariusza, itp.). 2 Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ .... lub tożsame...). Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert (zaciągania zobowiązań). 3 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i nie zalega z opłacaniem podatków, opłat . 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, - lub/i pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować robotami (kierownik robót budowlanych) posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (tj. remont pomieszczeń biurowych- użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł ) wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających, że wymienione roboty zostały wykonane należycie (np. referencje), 7. KOSZTORYSY OFERTOWE - sporządzone na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót oraz ewentualnie wykonanych we własnym zakresie obmiarów sprawdzających. Kosztorys należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej 8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 9. Zaparafowany projekt umowy (załącznik nr. 5 ) 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.VIII.3.2 - składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolborz.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach