Jednostka Wojskowa Nr 2063 ogłasza przetarg
- Adres: 02-097 Warszawa, Stefana Banacha 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 2063
Stefana Banacha 2
02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 010210333 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozdgw.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biura przepustek i portierni w bud. 29 przy ul. Radiowej 2 w K-6045 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest remont pomieszczeń biura przepustek i portierni w bud. 29 przy ul. Radiowej 2 w K-6045 (kod CPV: 45000000-7 ). Przedmiot zamówienia wyszczególniono w „Kosztorysie zerowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać warunki określone w Rozdziałach V i VII SWZ.3. Zamawiający w załączniku nr 7 do SWZ zawarł „Opis przedmiotu zamówienia”.4. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej, pełna dokumentacja została zamieszczona w załącznikach do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (art. 112 ustawy Pzp):1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;2) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;3) sytuacji ekonomicznej i finansowej;4) zdolności technicznej lub zawodowej.Ad. 1) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;Ad. 2) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;Ad. 3) Zamawiający na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej wymaga dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:100 000,00 zł;Ad. 4) Zamawiający na potwierdzenie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wymaga:a) wykazu robót budowlanych (minimum 2 robót budowlanych) odpowiadających przedmiotowi zamówienia, wykonanych nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, każdej roboty budowlanej potwierdzonej odrębną umową nie mniejszą niż: 100.000,00 zł brutto (na formularzu określonym w zał. nr 4 do SWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na formularzu określonym w załączniku nr 5 do SWZ).Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże przynajmniej 10 osób, w tym: 1 kierownika budowy – uprawnienia do wykonywania zawodu, 8 pracowników ogólnobudowlanych, 1 elektryka - uprawnienia eksploatacyjne „E” do wykonywania robótw zakresie do 1 kV,Pracownicy wyznaczeni do realizacji przedmiotowego postępowania muszą posiadać co najmniej upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane na podstawie art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 z późn.zm.)i zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.UWAGA: Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, aby osoby wykonujące przedmiot zamówienia były zatrudnione na umowę o pracę, za wyjątkiem kierownika budowy. W celu weryfikacji zatrudnienia, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, Projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ przewiduje możliwość żądania przez Zamawiającego dokumentów zgodnie z art. 438 ust. 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tczowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont dróg gminnych w Milanówku
Dodano: 2024-07-04 - Termomodernizacja piwnicy w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.
Dodano: 2024-07-04 - Prace zabezpieczające i osuszające podziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
Dodano: 2024-07-04 - Retencjonowanie wody deszczowej przy Szkole Podstawowej w Nowej Krępie
Dodano: 2024-07-04 - Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatu Żuromińskiego wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na pomieszczenia biurowe - ul. Olszewska 9/11
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja boiska w LXX LO przy ul. Dembowskiego 1
Dodano: 2024-07-03 - Remont 5 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. gen. Józefa Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja stacji uzdatniania wody
Dodano: 2024-07-03