Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biblioteki w budynku nr 22, Kraków ul. Rakowicka 29.

Jednostka Wojskowa 3811 ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 12 4555059; 4555116 , fax. +48 12 4555059, +48 12 4555103
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3811
    Rząska, ul. Krakowska 2 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 12 4555059; 4555116, fax. +48 12 4555059, +48 12 4555103
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.35wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biblioteki w budynku nr 22, Kraków ul. Rakowicka 29.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem prac budowlanych w budynku nr 22 jest:wymiana posadzek PCV na deski parkietowe w budynku nr 22 (przewiązka) zlokalizowanym w kompleksie koszarowym przy ul. Rakowickiej 22 w Krakowie. Przed budynkiem na istniejących schodach i podestach należy wymienić okładzinę na płytki gresowe, wraz z wymianą chodnika przed schodami. Ściany i sufity - malowanie emulsyjne z wykorzystaniem papieru gładziowego. W oknach elewacyjnych klatki schodowej, wymiana wszystkich szyb na zespolone jednokomorowe; zewnętrzna szyba przeciwsłoneczna. Przewidziano również wymianę drzwi wejściowych do Sali Biblioteki obłożonych blachą na drzwi wzmocnione. Zakres przewidzianych prac:- okładziny schodów - 50 m?;- malowanie - 321 m?; - szklenie - 44 m?;- parkiet - 184 m?; Przewidziano również lamperię z oblicowaniem tynkiem marmolit. Łączna ilość: 113 mb2. 2 Przedmiotem prac sanitarnych jest wymiana kaloryferów; przełożenie rur; wykonanie osłon na rury z regipsu wodoodpornego; klejenie płytek terrakota; oflizowanie pomieszczeń. Wymiana wszystkich umywalek, pisuarów oraz ubikacji na kompakty.Zakres przewidzianych prac:- posadzki - 20 m?; - oflizowanie - 127 m?; 3 Roboty elektryczne W zakresie robót elektrycznych przewidziano wymianę osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych: - oprawy oświetleniowe - 35 szt. - gniazda wtykowe - 13 szt. - łączniki 14 szt. 4 Ogólny opis robót składających się na zamówienie: a)Roboty przygotowujące plac budowy : -Zabezpieczenie terenu budowy ogrodzeniem tymczasowym; -Zabezpieczenie pomieszczeń, w których będą prowadzone roboty budowlane przed zniszczeniem i zabrudzeniem; -Zakup (przez Wykonawcę) i dostarczenie materiałów na teren budowy niezbędnych do wykonania zadania, (zgodnych z kosztorysem ślepym i zgodnych ze specyfikacją techniczną); b)Roboty budowlane : -Zamontowanie drzwi, wraz z uzupełnieniem ubytków ścian i wymianą podkładu tynków; -Wykonanie posadzki z desek parkietowych klejonych oraz płytek terakotowych; -Wykonanie okładzin ściennych z płytek szkliwionych; -Wymiana lamp sufitowych, oraz osprzętu elektrycznego; -Montaż armatury i osprzętu sanitarnego; - Malowanie ścian i sufitów z naprawą podłoża; -Płytki gresowe na schodach i podestach wewnętrznych i zewnętrznych; -Wymiana szyb w ścianach elewacyjnych klatki schodowej; -Wykonanie tynków marmolit c)Roboty likwidujące plac budowy: -Usunięcie z terenu budowy materiałów z rozbiórki (gruzu, ziemi); -Oddanie złomu metalowego (z zdemontowanych obróbek) do magazynu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 47 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.35wog.mil.pl/2012.php

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach