Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Jasieniu ogłasza przetarg
- Adres: 68-320 Jasień, XX-lecia 20
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 3710457, 3710618 , fax. 0-68 4578873
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Jasieniu
XX-lecia 20 20
68-320 Jasień, woj. lubuskie
tel. 0-68 3710457, 3710618, fax. 0-68 4578873
REGON: 97131609100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bp.jasien.w.interia.pl, www.jasien.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Biblioteka publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Jasieniu przy ul. Kolejowej 9, dz. nr 394 obręb m. Jasień - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: Prace budowlane polegające na wykonaniu stropu podwieszonego, wymianie drzwi i okien ,pomalowaniu pomieszczeń, wymianie podłogi, ułożeniu płytek ceramicznych w sanitariacie, remoncie instalacji sanitarnej i elektrycznej, dociepleniu części elewacji i wykonaniu wyprawy elewacyjnej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze : -szczegółowym wykazem robót -specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót -przedmiarem robót -dokumentacją rysunkowo-zdjęciową Szczegółowy wykaz robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót załączone są do Rozdz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Pzp tj: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykonali przynajmniej jedną robotę polegającą na remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 750m3 i wartości 150 000zł w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dysponują potencjałem technicznym w tym: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj: rusztowania, betoniarki, samochód samowyładowczy, elektronarzędzia, samochód dostawczy, / zał. Nr 3/. - dysponują osobami posiadającymi następujące uprawnienia i kwalifikacje * kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa, * kierownik grupy robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa, * kierownik grupy robót posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa / zał. Nr 2/, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w łącznej wysokości minimum 100 000zł (sto tysięcy zł) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona na formularzu wg załącznika (Formularz oferty), musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 1), 4.informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100.000zł (słownie : sto tysięcy zł ) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. Nr 6), 5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, w tym: -kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa, -kierownik grupy robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa, -kierownik grupy robót posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa (zał. Nr 2), W przypadku gdy Wykonawca wykaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób; 6.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj: rusztowania, betoniarki, wibrator powierzchniowy, samochód samowyładowczy, elektronarzędzia, samochód dostawczy, (zał. Nr 3). W przypadku, gdy Wykonawca wykaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków transportu; 7.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 750m3 i wartości co najmniej 150 000,- (sto pięćdziesiąt tysięcy zł) - (zał . Nr 5), 8 .aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia; 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia ; Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-niespełna w oparciu o informacje zawarte w tych dokumentach a z treści informacji musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia te warunki. 10.własny kosztorys ofertowy i kalkulację ceny ryczałtowej. Kalkulacja ceny ryczałtowej netto powinna zawierać: wyszczególnienie cen elementów robót - zgodnie z załączonym przez Zamawiającego przedmiarem robót, ceny wynikającej z obowiązków i zakresu prac niezbędnych do wykonania całości przedmiotu zamówienia , o którym mowa w rozdziale III ( opis przedmiotu zamówienia wraz z projektem budowlanym). Ustalone w ten sposób wynagrodzenie ryczałtowe stanowić będzie cenę ofertową Wykonawcy a załączony kosztorys będzie miał znaczenie pomocnicze i informacyjne dla Zamawiającego . 11.ogólny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, przy założeniu wymaganego terminu realizacji zamówienia do dnia 10 grudnia 2009r. zawierający w szczególności : - kolejność wykonywania robót, - terminy realizacji poszczególnych etapów robót, - wartość poszczególnych etapów robót z uwzględnieniem etapów fakturowania wykonanych robót tj: 1 faktura częściowa i faktura końcowa, z zachowaniem warunku, że faktura częściowa nie może przekroczyć 70% wartości wynagrodzenia brutto (§ 15 - Istotne postanowienia umowy) i założeniu, że Zamawiający w 2009r. zamierza przeznaczyć na ten cel kwotę w 100% . Harmonogram stanowić będzie załącznik nr 1 do zawartej umowy. 12. zaakceptowane Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział V w SIWZ 13 Oświadczenie o powierzeniu części robót do wykonania Podwykonawcom (zał nr 4 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bp.jasien.w.interia.pl, www.bip.jasien.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Międzyrzeczu ul. Malczewskiego 3
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie Remontu w DS. Vicewersal; znak sprawy: RA-Z-01/2016
Dodano: 2016-06-15 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Sulechowie ul. Wojska Polskiego 39
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-05-18 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego.
Dodano: 2016-05-10 - Remont rynien, rur spustowych, podbitki okapu i elementów dachu budynku i dachów zespołów wejściowych budynku mieszkalnego Wędrzyn 53
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-04-27 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego
Dodano: 2016-04-18 - Remont pompowni Gościmiec
Dodano: 2016-04-15 - POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZNEGO CZĘŚCIOWEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: CZĘŚĆ I: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE CZĘŚĆ II: OKABLOWANIE SIECIOWE BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE.
Dodano: 2016-03-09