Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Radzymin

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Radzymin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-250 Radzymin, Ul. Konstytucji 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7865024, 608727531, , fax. 22 7865024 w. 23
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Radzymin
    Ul. Konstytucji 3-go Maja 15
    05-250 Radzymin, woj. mazowieckie
    tel. 22 7865024, 608727531, , fax. 22 7865024 w. 23
    REGON: 93927200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radzymin.pl/artykuly/421/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Radzymin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Radzymin. W zakres prac związanych z remontem i modernizacją pomieszczeń Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Radzymin wchodzi: roboty remontowe związane z zabezpieczeniem ścian w poziomie parteru przed zawilgoceniem i jego skutkami, roboty remontowe ścian i sufitów pomieszczeń polegające na oczyszczeniu z powłok malarskich , szpachlowaniu wraz z uzupełnieniem ubytków i pęknięć oraz ponowne odmalowanie, remont części biblioteki naukowej z przystosowaniem dla potrzeb biblioteki dziecięcej, wyprowadzenie pionów sanitarnych nad połać dachu, montaż dodatkowych okien połaciowych – 2 szt. w pomieszczeniu socjalnymi pomieszczeniu Orkiestry Radzymińskiej na piętrze, zmiana wystroju kolorystyki wnętrz biblioteki, wymiana lamp oświetleniowych w części pomieszczeń biblioteki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagana wysokość wadium wynosi 5 000,00 zł (do 3% wartości szacunkowej zamówienia) wniesiona w pieniądzu. Podstawą obliczenia wadium jest wartość szacunkowa zamówienia bez zamówień uzupełniających oraz bez opcji. nr rachunku 07 2490 0005 0000 4530 4297 2993
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp:Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ Wykonawca nie posiada wiedzy na temat pozostałych uczestników procedury, w stosunku do których miałby składać przedmiotowe oświadczenie. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.). Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty o których mowa w pkt 1.1 oraz 2.1 każdy z podmiotów składa osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach