Przetargi.pl
Remont pomieszczeń archiwum w budynku użytkowym przy ul. Połczyńskiej 24 w Koszalinie

Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3409106, 3409107 , fax. 094 3409196
  • Data zamieszczenia: 2015-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Połczyńska 24 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3409106, 3409107, fax. 094 3409196
    REGON: 00015394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ZBM.KOSZALIN.IBIP.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń archiwum w budynku użytkowym przy ul. Połczyńskiej 24 w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń archiwum w budynku użytkowym przy ul. Połczyńskiej 24 w Koszalinie. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty budowlane: - ścianki działowe gr. 12 cm z płyt g-k - posadzki wykładzina PCV typu przemysłowego gr 2 mm - tynki cem-wap. kat. III, - stolarka okienna z profili PCV, - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, - malowanie elewacji, 2)roboty elektryczne: - wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych zalicznikowych, 3) roboty sanitarne: - przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, - przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. Szczegółowe zakresy robót zostały określone w kosztorysach nakładczych i STWiOR stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.500 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zbm.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach