Przetargi.pl
Remont pomieszczeń administracyjno-biurowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 28 b.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
  • Data zamieszczenia: 2014-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Pstrowskiego 28b 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń administracyjno-biurowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 28 b.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń administracyjno-biurowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 28 b Zakres robót obejmuje: Wykonanie w lokalach robót remontowych i prac naprawczych w zakresie: W robotach ogólnobudowlanych: zerwanie posadzek z wykładzin dywanowych, odgrzybienie ścian i sufitów, rozebranie posadzek z płytek gresowych wraz z wyrównaniem podłoża, wykonanie podłoży betonowych lub innych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, , skucie glazury , wraz z wyrównaniem podłoża, demontaż stolarki drzwiowej, obsadzenie ościeżnic drzwiowych, prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo-kartonowych itp. wykonanie nadproża prefabrykowanego w ścianie murowanej , wykonanie ścianek działowych oraz zabudów instalacji z GK, wykonanie tynków na ścianach i ościeżach, demontaż i montaż kratek wentylacyjnych, wykonanie gładzi gipsowej, wyrównanie podłoży masą samopoziomującą, układanie glazury, układanie płytek z terakoty i gresu, ułożenie wykładziny dywanowej wraz z cokołami w pomieszczeniach biurowych oraz wykładziny PVC antyelektrostatycznej wraz z cokołami w pomieszczeniu serwerowni , wykonanie cokolików z gresu i terakoty, malowanie ścian i sufitów, malowanie stolarki drzwiowej, grzejników, rur, naprawa krawędzi laminowanych skrzydeł drzwiowych , dopasowanie skrzydeł drzwiowych, założenie okuć, klamek , zamków, montaż stolarki drzwiowej, montaż odboi z płyty meblowej , demontaż istniejącego systemowego sufitu podwieszanego na korytarzu , wykonanie sufitów systemowych na konstrukcji aluminiowej z wypełnieniem z płyt mineralnych o wymiarach 600X600mm wyniesienie i ponowne wniesienie mebli biurowych, demontaż tablic, drewnianych listew odbojowych itp. zabezpieczenie krawędzi , okien , drzwi , trwałych elementów taśma papierową przed malowaniem , naprawa ścian po zdemontowanych korytkach instalacji teletechnicznych , demontaż i montaż nowych żaluzji wewnętrznych verticali oklejenie szyb w pomieszczeniach wc folią nieprzezierną wywiezienie elementów z demontażu w tym min : gruzu,elementów metalowych itp. wraz z ich utylizacją. W robotach sanitarnych: roboty demontażowe w zakresie instalacji wod-kan, ułożenie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej, wykonanie podejść do przyborów, montaż armatury odcinającej, montaż przyborów sanitarnych, montaż przepływowych ogrzewaczy wody , wykonanie przewiertów przez strop w celu wpięcia się z nowymi podejściami do istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej , wykonanie prób szczelności poszczególnych instalacji, izolacje przewodów zabudowanych, sprawdzenie stanu technicznego wodno-kanalizacyjnej ze sporządzeniem opinii/protokołu z prób W robotach elektrycznych: roboty demontażowe osprzętu i opraw, układanie przewodów instalacji elektrycznej montaż osprzętu elektrycznego oraz opraw ze źródłami światła w tym część opraw z modułami awaryjnymi, montaż czujki dymu w serwerowni wraz z sygnalizatorem wizualnym jej zadziałania na korytarzu , montaż alarmu technicznego na korytarzu głównym pomiary elektryczne powykonawcze, sprawdzenie stanu technicznego instalacji elektrycznej . Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Szczegółowy zakres robót, sposób wykonania i odbioru prac oraz pozostałe Wymagania Zamawiającego określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca Załącznik nr 1. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 1.Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) w pieniądzu, przelewem na nr konta Bank PKO S.A.: 18 1240 1590 1111 0010 3433 9153 z dopiskiem: wadium na Remont pomieszczeń administracyjnobiurowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 28 b - znak sprawy: ZDW/NZP-2/3220/325/14 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego postępowania (nazwa i numer referencyjny) wadium jest wnoszone. 2.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie. 3.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 1.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty, a oryginał należy zdeponować w sekretariacie, w siedzibie Zamawiającego. 4.Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5.Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej należy wystawić na Województwo Warmińsko - Mazurskie, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn. 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7.Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za wniesione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. Gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 8.1. lub dopuszczalnej formie (pkt. 1.2.) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Zamawiający zwróci wadium: 1)wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2)wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1.10 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną