Przetargi.pl
Remont pomieszczeń

VI Liceum Ogólnokształcące im. Gabriela Narutowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 10-049 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5279357 , fax. 089 5279357 w. 14
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: VI Liceum Ogólnokształcące im. Gabriela Narutowicza
    ul. Pstrowskiego 5 5
    10-049 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5279357, fax. 089 5279357 w. 14
    REGON: 51033234500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo6.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Samorządowa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń internatu VI Liceum Ogólnokształcącego im. G. Narutowicza w salach mieszkalnych nr 219, 220, 221, 222 i 223 oraz wyprowadzenie pionów kanalizacyjnych 4, 4a, 6, 6a i 7 nad poziom posadzki sal mieszka
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655), - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655). - wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno podobne zadanie, - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane, niezbędne do realizacji zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. - wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. - wykaz osób z uprawnieniami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. - dokumenty (ksero potwierdzone za zgodność) potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia, - zaświadczenie (ksero potwierdzone za zgodność) o przynależności tych osób do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo6.olsztyn.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach