Przetargi.pl
Remont połączony z modernizacja sali WDK w Krzeszowie

Gmina Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, al. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (075) 744 40 31 do 33 , fax. (075) 744 28 57
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamienna Góra
    al. Wojska Polskiego 10 10
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. (075) 744 40 31 do 33, fax. (075) 744 28 57
    REGON: 23082132200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kamiennagora.kei.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont połączony z modernizacja sali WDK w Krzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont połączony z modernizacja sali WDK w Krzeszowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000,00 zł (cztery tysiące zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. : - dysponują osobą, która w okresie realizacji robót pełnić będzie obowiązki KIEROWNIKA BUDOWY, Uwaga: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pozwolenie na budowę. Kierownik Budowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia o podjęciu obowiązków przed rozpoczęciem robót. - osiągnęli w pracach budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat sumaryczny obrót równy co najmniej kwocie 1 000 000 PLN ( jeden milion złotych) w robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - posiadają doświadczenie wyrażające się tym że ciągu ostatnich 5 lat byli wykonawcą w co najmniej dwu przedsięwzięciach budowlanych o charakterze i trudności wykonania takim samym lub równoważnym jak zamówione roboty tj. prowadził roboty obejmujące wykonanie kompletnego budynku użyteczności publicznej lub przeprowadził jego remont kapitalny - roboty realizowane były na pozwolenie na budowę 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: - mają zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN (trzysta tysięcy złotych)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.informacja o robotach budowlanych i ich wartości, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówieniu, z podaniem inwestora i roli wykonawcy (główny wykonawca lub podwykonawca), wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - Formularz Nr 1.2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie należycie, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kamiennagora.tensoft.pl/index.php?gid=2b5f0c2573687578d173bf1565a8ea72
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach