Przetargi.pl
Remont połaci dachowych wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku handlowo-usługowym w Lublińcu przy ul. Sportowej 1.

Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40172 Katowice, ul. Grabowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 782 49 25 , fax. 0 32 258 6045
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego
    ul. Grabowa
    40172 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 782 49 25, fax. 0 32 258 6045
    REGON: 24030518500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip-slaskie.pl/sznkat

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont połaci dachowych wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku handlowo-usługowym w Lublińcu przy ul. Sportowej 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont połaci dachowych wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku handlowo-usługowym w Lublińcu przy ul. Sportowej 1. Teren, na którym planowana jest inwestycja, położony jest w strefie pośredniej ochrony konserwatorskiej B7, obejmującej pozostałości zespołu dawnego folwarku. Teren położony jest w strefie obserwacji archeologicznej OW1. Działka ewidencyjna nr ew. 3309/43 obręb Lubliniec. Przedmiot zamówienia obejmuje:wymianę pokrycia dachu,wymianę i naprawę konstrukcji więźby dachowej,wymiana rynien i rur spustowych,wymiana instalacji odgromowej. Zakres robót:betonowanie – wieńce,konstrukcja drewniana dachu,roboty murowe,roboty pokrywcze,tynkowanie,roboty rozbiórkowe,usuwanie gruzu,instalacja odgromowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, na którą składa się: - Projekt budowlany,- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,- Przedmiar robót (materiał pomocniczy). Zaleca się, aby każdy z Wykonawców na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie dokonał oględzin miejsca budowy, zapoznał się ze specyfiką obiektu - dokonał wizji lokalnej budynku, terenu na którym usytuowany jest budynek, terenu przyległego, ze szczególnym uwzględnieniem miejsca na składowanie materiałów odpadowych i nowych materiałów budowlanych podczas prowadzenia robót oraz dróg dojazdowych. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy w ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, z projektu budowlanego, przedmiarów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych w SIWZ. Zamawiający informuje, że prace będą prowadzone na czynnym budynku, dlatego Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić ten fakt przy wycenie i organizacji robót tak, aby nie zakłócić jego funkcjonowania. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu plan zabezpieczenia ruchu publicznego wokół budynku. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej koszt wykonania zadaszenia wszystkich wejść do budynku będącego przedmiotem zamówienia, na czas trwania robót.Wykonawca skutecznie zabezpieczy wszelkie sprzęty i urządzenia na czas trwania robót przed zniszczeniem, zapyleniem czy zanieczyszczeniem.Zamawiający, na czas wykonania robót zapewni Wykonawcy pomieszczenie socjalne wyposażone w dostęp do wody i WC.Po zakończeniu robót, Wykonawca będzie zobowiązany doprowadzić pomieszczenie do stanu pierwotnego.Na czas wykonywania robót, Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym, będzie zobowiązany o zainstalowania podliczników:- zimnej wody,- energii elektrycznej.Roboty mogą być prowadzone wyłącznie w porze dziennej, w godzinach: pomiędzy 6:00 a 22:00 za wyjątkiem niedziel i świąt.Na czas prowadzenia robót należy zabezpieczyć połać dachową, w celu zabezpieczenia pomieszczeń użytkowych budynku na wypadek opadów atmosferycznych.Wykonawca robót będzie odpowiedzialny za organizację oraz jakość wykonania, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, poleceniami inspektora nadzoru i kierownika budowy.Wykonawca Robót jest zobowiązany znać wszelkie przepisy wydane przez władze centralne, miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót.Po wykonaniu robót związanych z posegregowaniem materiałów uzyskanych w czasie rozbiórki, składowanych tymczasowo na wydzielonym terenie budowy, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia ich na właściwe składowiska odpadów (we własnym zakresie i na własny koszt).Wykonawca dokona zgłoszeń inspektorom nadzoru oraz właściwym służbom robót wymagających wykonywania pomiarów, przeglądów lub oceny stanu technicznego instalacji odgromowej, dokonując w konsekwencji wszystkich odbiorów technicznych niezbędnych do odbioru końcowego.21.Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 3 lat od daty odbioru końcowego.Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.23. Wymagania, o których mowa w art.29 ust. 3a Prawa Zamówień Publicznych.23.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a wymaga zatrudniania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie (wskazane w przedmiarze robót), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 – tekst jednolity). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową i dostawców materiałów budowlanych. Formalności, jakich w zakresie przedmiotu zamówienia powinien dopełnić wyłoniony w przetargu Wykonawca:opracowanie planu BIOZ, który należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem robót;Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy na całość zadania, metodą kalkulacji szczegółowej dla robót dotyczących przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową - w formacie „pdf” oraz w wersji papierowej i przekazać go Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca wyłoniony w niniejszym przetargu, zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, który będzie stanowił załącznik do umowy – tożsamego z ceną ofertową oraz kosztorysem, który będzie obejmował całość zamówienia i przedłożenia go Zamawiającemu, celem zatwierdzenia, najpóźniej w dniu podpisania umowy.Wykonawca dostarczy Zmawiającemu opłacone polisy (kserokopia potwierdzoną za zgodność z oryginałem) najpóźniej w dniu podpisania umowy, obejmujące ubezpieczenie:wszystkich ryzyk budowy i montażu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto, przy czym ubezpieczonym będą Wykonawca i wszyscy podwykonawcy;odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 PLN;sprzętu budowlanego Wykonawcy. a w przypadku ich braku, inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie jw. Obowiązek ubezpieczeniowy Wykonawcy, wynikający z powyższych zapisów będzie obowiązywał przez cały okres realizacji zamówienia.Zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w sposób sprzeczny z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty.Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/10).Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 09 marca 2018 r. o godzinie 10:00. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego z ubiegania się o zamówienie publiczne. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Śląskiego Zarządu Nieruchomości, nr konta: 42 1560 1111 0000 9070 0019 3504 z dopiskiem:„Wadium: Roboty budowlane – Remont dachu – LS1”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania przez bank Zamawiającego, na rachunku bankowym Zamawiającego. Brak wadium na rachunku Zamawiającego w dniu 09 marca 2018 r. do godziny 10:00, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. Potwierdzenie (kopię dokumentu przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężnej, oryginały dokumentów wymienionych w pkt. 4 należy zdeponować w sekretariacie Śląskiego Zarządu Nieruchomości w Katowicach przy ul. Grabowej 1A, pokój 417, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 9 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami:a.jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej, b.jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,- nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,- zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wypełniony formularz oferty; Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego,(jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika); Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach