Przetargi.pl
Remont połaci dachowej w VIII Domu Studenta Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, al. Politechniki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6312027, 6312019, , fax. 42 6364177
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie
    al. Politechniki 3a
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6312027, 6312019, , fax. 42 6364177
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont połaci dachowej w VIII Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont połaci dachowej w VIII Domu Studenta Politechniki Łódzkiej. Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty remontowe dachu oraz ocieplenie dachu. Opis przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentacji projektowej, na którą składa się przedmiar robót, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający informuje, że udostępniony przedmiar robót pełni funkcję wyłącznie pomocniczą i informacyjną, a jego celem jest ułatwienie Wykonawcy sporządzenia oferty przetargowej. Stanowi on część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie może być dla Wykonawcy wprost podstawą do obliczenia ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów związanych z wykonywaniem czynności i obowiązków wynikających ze Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), obowiązujących przepisów prawa, a także z warunków prowadzenia robót. Zakres prac obejmuje ponadto sprzątanie, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. Zakres robót obejmuje również utrzymanie stałej czystości wszystkich remontowanych powierzchni, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów oraz śmieci powstałych na skutek realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Wywóz śmieci i innych odpadów winien być dokonywany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia projekt organizacji i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. Po stronie Wykonawcy leżą koszty organizacji terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy oraz inne koszty związane z realizacją budowy, w szczególności koszty zabezpieczenia i ogrodzenia terenu pod zaplecze budowy i składu materiałów, koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, koszty ochrony mienia, wywozu i utylizacji materiałów, a także inne koszty, które mogą powstać w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidziane przez Wykonawcę na etapie złożenia oferty, niezbędne do realizacji zamówienia. Po stronie Wykonawcy leżą wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z Dokumentacji projektowej, jak również w niej nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku, gdy w Dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w Dokumentacji. Przed wykonaniem wyceny Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na wymienionym w Specyfikacji obiekcie: VIII Dom Studenta Politechniki Łódzkiej w Łodzi, przy ul. Radwańskiej 40/42, w celu szczegółowego sprawdzenia warunków wykonania zamówienia, dokładnego sprawdzenia Dokumentacji projektowej oraz porównania z przedmiarami robót. Wizja lokalna obiektu do odbycia po uprzednim umówieniu telefonicznym konkretnej daty i godziny pod numerem telefonu – 606 909 070. Wizja odbędzie się przy zachowaniu należytych środków bezpieczeństwa epidemicznego. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Zamawiający informuje, iż prace będą wykonywane w czynnym obiekcie zakwaterowania zbiorowego, w związku z tym muszą być prowadzone w sposób możliwie jak najmniej zakłócający spokój mieszkańców i niepowodujący zagrożeń dla życia i mienia przebywających w obiekcie osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100 groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy sporządzony na podstawie Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie Załącznika nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania sporządzone na podstawie Załącznika nr 5 do SIWZ, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy, 5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez Pełnomocnika, 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), 7) kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, 8) oryginał dowodu wniesienia wadium (przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie), w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, 9) Wykonawca w niniejszym postępowaniu składa wraz z ofertą kosztorys ofertowy wykonany na podstawie Dokumentacji projektowej (tj. przedmiaru robót) oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), opiewający na wartość brutto wskazaną w formularzu ofertowym. Kosztorys ofertowy pełni wyłącznie rolę poglądową.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach