Przetargi.pl
Remont połaci dachów na budynkach Gimnazjum Publicznego oraz Szkoły Podstawowej nr 3 w Obornikach Śląskich.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont połaci dachów na budynkach Gimnazjum Publicznego oraz Szkoły Podstawowej nr 3 w Obornikach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zdanie częściowe nr 1 - Remont pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Obornikach Śląskich przy ulicy Trzebnickiej 33. I. LOKALIZACJA I STAN I STNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny - działka 9/2 AM-27. - adres: ul. Trzebnicka 33, 55-120 Oborniki Śląskie. II. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI WRAZ Z OPISEM PRAC: 1. Budynek Szkoły jest obiektem trzy kondygnacyjnym z użytkowym poddaszem, ściany murowane, pokrycie blachodachówka, elewacja tynk mineralny. Na łączniku porycie z papy termozgrzewalnej. III. ZAKRES ROBÓT 1. Zakres robót na łączniku obejmuje: rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego wraz z płytą betonową i zasypka z szlaki, wyrównanie podłoża, ocieplenie dachu styropianem, wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej i podkładowej, wymianę obróbek blacharskich i rynien, wykonanie instalacji odgromowej, utylizacje odpadów, montaż rusztowań. 2. Zakres robót na dachu Szkoły Podstawowej obejmuje: rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego z blachodachówki, demontaż istniejących obróbek przy kominach, gąsiorach i ławach kominiarskich, wykonanie nowych obróbek blacharskich przy kominach, gąsiorach i ławach kominiarskich, uzupełnienie i uszczelnienie foli dachowej, wykonanie nowego pokrycia dachowego na części dachu, ułożenie pokrycia dachowego z rozbiórki, utylizacje materiałów pochodzących z rozbiórki, montaż rusztowań, wykonanie instalacji odgromowej. IV. ROBOTY BUDOWLANE: Łącznik Szkoły: 1. Roboty rozbiórkowe. 2. Transport i utylizacja materiałów z rozbiórki: papa, gruz, styropian itp. 3. Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego. 4. Rozbiórka istniejącej wylewki/płyty betonowej wraz z usunięciem szlaki. 5. Wyrównanie istniejącego podłoża. 6. Wykonanie ocieplenia dachu ze styropianu. 7. Wykonanie nowego pokrycia dachowego. 8. Wykonanie nowych obróbek blacharskich i rynien. 9. Wykonanie i podłączenie instalacji odgromowej. Budynek Szkoły: 1. Roboty rozbiórkowe. 2. Transport i utylizacja materiałów z rozbiórki: papa, gruz, styropian, blacha itp. 3. Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego wraz z częściowym ułożeniem zdemontowanego pokrycia. 4. Demontaż istniejących obróbek blacharskich, ław kominiarskich, gąsiorów itp. 5. Uzupełnienie i uszczelnienie foli dachowej. 6. Częściowe uzupełnienie łat dachowych. 7. Wykonanie nowych obróbek kominiarskich kominów, ław kominiarskich i gąsiorów. 8. Wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki. 9. Wykonanie pokrycia dachowego z blachodachówki pochodzącej z rozbiórki. 10. Uzupełnienie płotków śniegowych. 11. Wykonanie i podłączenie instalacji odgromowej. V. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: - zabezpieczenia terenu inwestycji. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy/robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ przedmiar robót. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań remontowych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych Zadani częściowe nr 2 - Remont pokrycia dachowego hali sportowej w budynku Gimnazjum w Obornikach Śląskich przy ulicy Kownackiego 4. I. LOKALIZACJA I STAN I STNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny - działka 24/2 AM-7. - adres: ul. Kownackiego 4, 55-120 Oborniki Śląskie II. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI WRAZ Z OPISEM PRAC: 1. Hala sportowa budynku Gimnazjum jest obiektem jedno, dwu i trzy kondygnacyjnym, ściany murowane, konstrukcja hali wykonana jest z dźwigarów stalowych, pokrycie blachodachówka, elewacja tynk mineralny. III. ZAKRES ROBÓT 1. Zakres robót na dachu hali sportowej obejmuje: rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego oraz obróbek, rozbiórkę istniejącego ogniomuru od strony wschodniej (istniejącego przedszkola), uzupełnienie ubytków folii dachowej, uzupełninie łat drewnianych, wykonanie deskowania z płyt OSB, wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej i podkładowej, wymianę obróbek blacharskich i rynien, wykonanie i połączenie instalacji odgromowej, utylizacje odpadów, montaż rusztowań, inne roboty niezbędne dla realizacji zadania. IV. ROBOTY BUDOWLANE: Budynek hali sportowej: 1.Roboty rozbiórkowe. 2.Transport i utylizacja materiałów z rozbiórki: papa, gruz, blacha itp. 3.Demontaż istniejących obróbek blacharskich, ław kominiarskich, gąsiorów itp. 4.Uzupełnienie i uszczelnienie foli dachowej. 5.Częściowe uzupełnienie łat dachowych. 6.Wykonanie deskowania połaci z płyt OSB. 7.Wykonanie nowych obróbek kominiarskich kominów, ław kominiarskich i gąsiorów. 8.Wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy podkładowej i termozgrzewalnej. 9. Wykonanie nowych kanałów na kratach wentylacyjnych wewnątrz hali. 10.Uzupełnienie płotków śniegowych. 11.Wykonanie i podłączenie instalacji odgromowej. IV. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: - zabezpieczenia terenu inwestycji. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy/robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ przedmiar robót. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań remontowych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZADANIE NR 1 - 1 000.00 ZŁ ZADANIE NR 2 - 2 000.00 ZŁ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach