Spółdzielnia Mieszkaniowa Wrocław-Południe ogłasza przetarg
- Adres: 53-335 Wrocław, Trwała
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 783 11 61, 071 783 11 61
- Data zamieszczenia: 2019-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa Wrocław-Południe
Trwała 7
53-335 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 783 11 61, 071 783 11 61
REGON: 930498365 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia (renowacja) części dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Krynickiej 2-52 (zakres: od klatki nr: 38 do klatki nr 52), wraz z naprawą kominów i wymianą rynien. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych polegających na remoncie pokrycia (renowacji) części dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Krynickiej 2-52 we Wrocławiu (zakres: od klatki nr 38 do klatki nr 52), z zastosowaniem płynnych materiałów do renowacji pokryć dachowych wraz z naprawą kominów i wymianą rynien. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności będzie należało: 1) Przejęcie terenu budowy od Zamawiającego oraz dbanie o porządek na terenie robót a także utrzymanie go w należytym stanie i porządku; 2) Zorganizowanie, wyposażenie i zabezpieczenie terenu realizowanych prac budowlanych oraz zaplecza socjalnego budowy; 3) Realizacja robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wskazaniami nadzoru inwestorskiego, Polskimi Normami, obowiązującymi przepisami bhp i przeciwpożarowymi oraz wewnętrznymi regulaminami SM Wrocław-Południe; 4) Zapewnienie zakupów i dostaw materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu i narzędzi, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; 5) Ubezpieczenie przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiedzialności cywilnej oraz wszelkich ryzyk - na własny koszt; 6) Utrzymanie czystości i bezpieczeństwa w trakcie realizacji robót; 7) W przypadku zatrudniania podwykonawców - koordynacja prowadzonych przez nich robót; 8) Zgłaszanie konieczności wykonania robót dodatkowych; 9) Zabezpieczanie na swój koszt przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, wcześniej wykonanych elementów mogących ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót; 10) Zapewnienie sukcesywnego transportu materiałów do miejsc wykonywania robót oraz bieżący wywóz zdemontowanych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami; 11) Zawiadomienie Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu w terminie umożliwiającym ich niezwłoczne odebranie, jednak nie krótszym niż 2 (dwóch) dni roboczych; 12) Terminowe usuwanie wad i usterek, stwierdzonych w czasie odbiorów, a także w okresie rękojmi i gwarancji; 13) Obowiązkowe i punktualne uczestnictwo w ustalonych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych; 14) Przestrzeganie przepisów i wymogów BHP przez cały czas przebywania na terenie budowy, a w szczególności przez wszystkich pracowników i ewentualnych podwykonawców; 15) Przekazanie Zamawiającemu (przed ostatecznym odbiorem robót lub w jego trakcie) kompletu dokumentacji powykonawczej (wraz z wymaganymi świadectwami dopuszczenia, certyfikatami, atestami itp.) odbieranych prac i robót; 16) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy, zaplecza budowy oraz miejsc zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt naprawy zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac urządzeń, obiektów, mienia; 17) Terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia oraz przekazanie oświadczenia, że roboty ukończone są całkowicie zgodnie z umową; 18) Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WYMAGANE WADIUM: 3 800,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót bieżącej konserwacji w zakresie wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi w istniejącym budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce
Dodano: 2024-05-10 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole
Dodano: 2024-05-09 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
Dodano: 2024-05-09 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB IZBY PRZYJĘĆ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY
Dodano: 2024-05-09 - Budowa dróg gminnych w rejonie ulicy Jerzmanickiej i Polnej w mieście Złotoryja – CZĘŚĆ 1.
Dodano: 2024-05-07 - Wykonanie chodników, nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Oława
Dodano: 2024-05-07 - Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla budynku internatu Liceum ogólnokształcącego nr XIV przy ul. Toruńskiej 72 we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-06 - Budowa budynku świetlicy szkolnej w technologii kontenerowej (modułowej) w m. Kiełczów na dz. nr 248/3 oraz 250/6, obręb Kiełczów
Dodano: 2024-05-06 - „Przebudowa skrzyżowania ulicy Kłodzkiej – drogi wojewódzkiej nr 381 z ulicą Bolesława Chrobrego w Jedlinie-Zdroju”, w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-05-06