Przetargi.pl
REMONT POKRYCIA DACHU NA BUDYNKU MIESZKALNYM 3B DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONSTANTYNOWIE

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-543 Konstantynów, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 341 41 40 , fax. 83 341 41 40
  • Data zamieszczenia: 2017-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 6-12
    21-543 Konstantynów, woj. lubelskie
    tel. 83 341 41 40, fax. 83 341 41 40
    REGON: 3023227600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POKRYCIA DACHU NA BUDYNKU MIESZKALNYM 3B DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONSTANTYNOWIE
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Remont pokrycia dachu na budynku mieszkalnym 3B w Konstantynowie. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) roboty rozbiórkowe,b) robot remontowe.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:przedmiar robót i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 4.Wymagane jest,aby wszystkie konieczne roboty winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane oraz wymagań SIWZ i dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający na podstawie art.29 ust 3a Pzp zobowiązuje wykonawcę, aby wszędzie tam gdzie przepisy szczególnie wymagają zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy(Dz.U.z 2014r. poz.1502 z późn. zm.)-zatrudni pracowników wykonujących dane czynności na podstawie umowy o pracę.Obowiązek ten dotyczy podwykonawców- wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w tym zakresie. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 72 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach