Przetargi.pl
Remont pokrycia dachu, kominów i stolarki okiennej poddasza w budynku koszarowym nr 5 w kompleksie 3015 w Bolesławcu

Jednostka Wojskowa Nr 5350 ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, ul. Sztabowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 735 62 79 , fax. 75 735 62 19
  • Data zamieszczenia: 2015-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 5350
    ul. Sztabowa 1 1
    59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 735 62 79, fax. 75 735 62 19
    REGON: 02150908400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachu, kominów i stolarki okiennej poddasza w budynku koszarowym nr 5 w kompleksie 3015 w Bolesławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Remont pokrycia dachu, kominów i stolarki okiennej poddasza w budynku koszarowym nr 5 w kompleksie 3015 w Bolesławcu. 2.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachu z przemurowaniem kominów i wymianie stolarki okiennej poddasza w budynku koszarowym nr 5, kompleks wojskowy nr 3015 w Bolesławcu. 3.Budynek koszarowy nr 5 zlokalizowany jest w Bolesławcu na terenie kompleksu wojskowego nr 3015, na działce nr 299/19. 4.Budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem użytkowym, murowany, kryty dachówką ceramiczną o wymiarach 1628x6074cm i wysokości 1859cm. Rok budowy - 1935, Powierzchnia zabudowy 1467 m2, Kubatura zewnętrzna - 19778,6m3, 5.Budynek w stanie technicznym dobrym, dach z licznymi ubytkami, spękaniami, kominy popękane. Stolarka okienna lukarn drewniana zniszczona, dostrzegalnia zniszczona. 6.Zakres remontu: Roboty prowadzone będą na terenie wojskowym, w pobliżu czynnych dróg wewnętrznych. Zakres i sposób remontu obejmuje: 1)Rozebranie pokrycia dachu, obróbek blacharskich, orynnowania i instalacji odgromowej, 2)Rozebranie drewnianej dostrzegalni, 3)Rozebranie zniszczonych fragmentów kominów, 4)Wykucie zniszczonych drewnianych okien lukarn, 5)Odtworzenie kształtu z zachowaniem pierwotnych wymiarów kominów, 6)Wstawienie nowej stolarki okiennej PCV o tych samych wymiarach i tym samym podziale, 7)Wykonanie nowej dostrzegalni w konstrukcji drewniano aluminiowej w wielkości i kształcie odtworzonej ze starej, 8)Pokrycie dachu nową dachówką karpiówką w kolorze naturalnym czerwonym z zamontowaniem wyłazów dachowych i świetlików dachowych, 9)Zamontowanie nowych rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, 10)Zamontowanie nowej instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów, 11)Przekazanie na upoważnione składowisko odpadów (gruzu), 12)Przekazanie do magazynu SOI Bolesławiec złomu z demontażu. 7.Prowadzenie robót: Z uwagi na charakter, stopień trudności oraz sąsiedztwo czynnych dróg i chodników - pracę należy wykonywać pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależą do okręgowej izby inżynierów budownictwa.Kierownik budowy (robót) powinien sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan bioz)oraz uzgodniony z Jednostką Wojskową plan organizacji ruchu na czas remontu sporządzone przed rozpoczęciem robót. 8.Ochrona przeciwpożarowa i BHP: Prace remontowe wymagają uzyskania dokumentu z przeszkolenia przez Inspektora p.poż i BHP zamawiającego. Odtworzone kominy wymagają przeglądu przez upoważniony Zakład Kominiarski. 9.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomach III - IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również SIWZ lub specyfikacją. 10.Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9 652,50 zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 14.04.2015 r. do godz. 11.30. 3.Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym zamawiającego. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony zgodnie z art.24 ust. 2 pkt.4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu - wówczas wpłaca się go przelewem na rachunek Zamawiającego NBP o Wrocław nr 97 1010 1674 0030 3013 9120 0000 z dopiskiem wadium postępowanie nr 20PN2015. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustaw z 9 listopada 2000 r; o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 ze zm). 6.Wykonawca dołączy do oferty dowód potwierdzenia przelewu. Wykonawca, który wnosi wadium w formie innej niż pieniądzu winien kopię wpiąć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał dołączyć do oferty nie zszywając dokumentu. 7.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 9.Zamawiający zwróci wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach