Przetargi.pl
Remont pokrycia dachu budynku Zespołu Szkół nr 4 w Pułtusku

Zespół Szkół Nr 4 z Klasami Sportowymi w Pułtusku ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul.New Britain 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 692 10 95 , fax. 0-23 692 03 83
  • Data zamieszczenia: 2015-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 4 z Klasami Sportowymi w Pułtusku
    ul.New Britain 1 1
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 692 10 95, fax. 0-23 692 03 83
    REGON: 13094884700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs4.pultusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachu budynku Zespołu Szkół nr 4 w Pułtusku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachu budynku Zespołu Szkół nr 4 w Pułtusku w części dotyczącej budynku szkoły, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa APIS BIURO USŁUGOWO- PROJEKTOWE Katarzyna Skiba- Rudowska, ul. KEN 1/38, 06 -100 Pułtusk. 2 Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia obejmuje: naprawę istniejącego zużytego pokrycia z papy asfaltowej papą termozgrzewalną 1 warstwową o gr. papy 5,2 mm, naprawę istniejącego zużytego pokrycia z papy asfaltowej papą termozgrzewalną 2 -warstwową (koryta odpływowe) w tym pierwsza warstwa z papy podkładowej, wymianę obróbek blacharskich na murkach ogniowych na blachę powlekaną 0,55-0,60 mm, demontaż blachy z ogniomurków, otynkowanie z osiatkowaniem, przemurowanie istniejących kominów wentylacyjnych z nowymi czapkami kominowymi, montaż kratek wentylacyjnych wymiarami dostosowane do otworów kominowych, wymiana wywietrzaków dachowych wykonanie obróbek z blachy wokół wywietrzaków wymiana wpustów dachowych, wymiana wyłazu dachowego, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej. Zamawiający nie wyraża zgody na montaż rusztowań wzdłuż elewacji zewnętrznej szkoły. Transport technologiczny materiałów niezbędnych do wykonania robót oraz materiałów z rozbiórek może być realizowany przy użyciu podnośników lub innego sprzętu budowlanego, który nie wpływa na uszkodzenie elewacji zewnętrznej. Rodzaj sprzętu wymaga akceptacji Inspektora Nadzoru. Zamawiający nie wyraża zgody na realizowanie robót ,transport technologiczny oraz składowanie materiałów od strony patio szkoły. Patio w trakcie realizowania robót nie będzie dostępne dla Wykonawcy. Wykonawcy udostępnione będzie jedynie wejście na dach szkoły poprzez wyłaz dachowy. Zamawiający nie udostępnia wejścia przez okno od strony stołówki. 3 Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. a) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały przedmiot zamówienia. b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez okres 5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego. c) Rękojmia za wykonany przedmiot zamówienia - 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego. d) Wykonawca zobowiązany będzie, na wezwanie zamawiającego w okresie gwarancyjnym, do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację obiektu. e) W okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami gwarancyjnymi ponosić będzie Wykonawca. 4 Rozwiązania równoważne. a) Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania. b) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. c) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie /wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - ruchową. d) Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: spełnienia tych samych właściwości technicznych, przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). 5 Wykonanie przedmiotu zamówienia. a) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Inspektora nadzoru. b) Wykonawca dokona odbudowy dróg dojazdowych (w razie ich uszkodzenia) do miejsc wykonywania robót objętych zamówieniem do stanu sprzed wejścia na budowę z zachowaniem technologii drogi odtwarzanej, odtworzenia ogrodzeń prywatnych posesji i innych uszkodzonych urządzeń terenowych. c) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez istotnych wad i obiekt będzie spełniał wymagania projektowe. d) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE. e) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. f) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). g) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. h) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót, w tym dokumentację powykonawczą oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. i) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzić będą: 1) atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia ruchome i nieruchome, 2) dokumentacja powykonawcza, 3) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. k) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru. l) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. m) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy o roboty budowlane. 6 Dodatkowe obowiązki wykonawcy: a) Po stronie wykonawcy leży wykonanie i poniesienie kosztów (o ile zostały pominięte w dokumentacji projektowej - uwzględnić należy w kosztach ogólnych budowy): 1) uregulowanie opłat i kosztów nadzoru budowy i odbioru elementów przedmiotu Zamówienia, 2) czasowego zajęcia gruntów nie należących do zamawiającego i kosztów, opłat i odszkodowań z tym związanych, poniesienia kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych, 3) zasilania energetycznego na placu budowy oraz wszelkich innych kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, 4) zorganizowania zaplecza sanitarno-higienicznego na placu budowy. b) Zaplecze wykonawcy: urządzenie i utrzymanie zaplecza wykonawcy, likwidacja zaplecza wykonawcy. 7 Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. a) Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającą swoim zakresem z niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR). Jakikolwiek błąd w obliczeniu ceny nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty. b) Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektami, a przedmiarami robót (które stanowią dokumenty pomocnicze dla wykonawcy), do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projektach. c) Ceną oferty jest kwota wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Do oferty nie należy załączać kosztorysu ofertowego. Zamawiający wymaga kosztorysu od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu na etapie przed podpisaniem umowy. d) Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych. e) Warunkiem zapłaty należności dla Wykonawcy za wykonane roboty będzie otrzymanie przez Zamawiającego pokwitowanych przez podwykonawców potwierdzeń otrzymania zapłaty zgodnie z zawartymi z nimi umowami. Jeżeli pojawią się uzasadnione roszczenia podwykonawcy, to Zamawiający dokona zapłaty dla podwykonawcy i pomniejszy należne wynagrodzenie dla wykonawcy o kwotę zapłaconą podwykonawcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące regulacji obejmujących podwykonawstwo zawarte są we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612147
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 (dwa tysiące złotych) 2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: 80124053091111001063458883 rachunku: w tytule przelewu powołując się na nazwę postępowania. 4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 6.3 kwotę wadium, 6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, gdy Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt 8.6 SIWZ. 8 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 9 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs4.pultusk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach