Przetargi.pl
Remont pokrycia dachu budynku „B” Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelcach Opolskich

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Strzelcach Opolskich ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Zakładowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4049900, 4049903,4049915 , fax. 77 4049927
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Strzelcach Opolskich
    ul. Zakładowa 1
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 4049900, 4049903,4049915, fax. 77 4049927
    REGON: 53141962400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pspstrzelceop.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państowa Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachu budynku „B” Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelcach Opolskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont pokrycia dachu budynku "B" Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelcach Opolskich. Zakres robót zadania pn.: Remont pokrycia dachu budynku "B" Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelcach Opolskich, obejmuje w szczególności: - roboty rozbiórkowe i demontażowe na dachu; - wykonanie docieplenia dachu styropianem; - wykonanie nowego pokrycia dachu w postaci membrany z PVC wraz z wszystkimi obróbkami blacharskimi; - wymianę rynien i rur spustowych; - remont kominów; - wykonanie nowej instalacji odgromowej; - wykonanie niezbędnych badań, prób i pomiarów; - wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach