Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego w technologii pap termozgrzewalnych wraz z remontem systemu odwodnienia i kominów oraz wymianą obróbek blacharskich kominów oraz murków ogniowych budynku administracyjnego w Tarnowskich Górach przy ul. Mickiewicza 41

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2017-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5
    42600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego w technologii pap termozgrzewalnych wraz z remontem systemu odwodnienia i kominów oraz wymianą obróbek blacharskich kominów oraz murków ogniowych budynku administracyjnego w Tarnowskich Górach przy ul. Mickiewicza 41
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pokrycia dachowego w technologii pap termozgrzewalnych wraz z remontem systemu odwodnienia i kominów oraz wymianą obróbek blacharskich kominów oraz murków ogniowych budynku administracyjnego w Tarnowskich Górach przy ul. Mickiewicza 41. 2. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku tj.: wykonanie nowego pokrycia dachu w technologii pap termozgrzewalnych wraz z wymianą obróbek blacharskich, remontem kominów i wymianą instalacji odgromowej, wymianą systemu odwodnienia budynku administracyjnego zlokalizowanego w Tarnowskich Górach przy ul. Mickiewicza 41. 3. Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w: 1) opisie technicznym pn.: „Remont pokrycia dachowego w technologii pap termozgrzewalnych wraz z remontem systemu odwodnienia i kominów oraz wymianą obróbek blacharskich kominów oraz murków ogniowych budynku administracyjnego w Tarnowskich Górach przy ul. Mickiewicza 41” (załącznik nr 9a do SIWZ); 2) przedmiarze robót (załącznik nr 9b do SIWZ) 3) STWiOR (załącznik nr 9c do SIWZ) składający się z: a) ST 00 – wymagania ogólne, b) SST 01 – roboty rozbiórkowe, c) SST 02 – wykonywanie pokryć dachowych papą termozgrzewalną, d) SST 03 – rynny i obróbki blacharskie, e) SST 04 – instalacja odgromowa. 4. Warunki realizacji zamówienia: 1) przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, opis techniczny, STWiOR, przedmiar robót oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Opis techniczny, przedmiar robót oraz STWiOR stanowią załączniki nr 9a,b,c do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, 2) Wykonawca jest zobowiązany do: a) wygrodzenia od części czynnej obiektu - użytkowany obiekt użyteczności publicznej - części w której realizowane są prace i wyznaczenie stref niebezpiecznych, b) urządzenia i zapewnienia bezpiecznych dojść i przejść – robocze zadaszenia nad wejściami / wyjściami z budynku - celem umożliwienia bezkolizyjnego korzystania z pomieszczeń budynku przez klientów i pracowników w trakcie całego okresu wykonywania robót, c) urządzenia składowisk materiałów do montażu i materiałów z demontażu, d) należytego zabezpieczenia terenu i miejsc, na których prowadzone będą roboty, e) systematycznego porządkowania miejsc wykonania robót, f) wykonania niezbędnych prób, badań i odbiorów, g)jako wytwarzający odpady – do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: - ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 672 z późniejszymi zmianami), - ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późniejszymi zmianami) h) zabezpieczenia terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, i) po zakończeniu robót uporządkowania miejsca (terenu) wykonywania robót, j) naprawienia wszelkich uszkodzeń i szkód, które wystąpiły w trakcie prowadzenia robót, 3) Wykonawca ponosi koszty zagospodarowania placu budowy (w szczególności: zabezpieczenia warunków sanitarno-higienicznych dla pracowników, przyłącza robocze wody i energii elektrycznej –w tym kosztów wykorzystanych mediów lub użycie beczkowozów i agregatów prądotwórczych), 4) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność ich wykonania z prawem budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, opisem technicznym i STWiOR, 5) prace przy realizacji zamówienia będą prowadzone pod kierownictwem Kierownika Budowy Wykonawcy, który musi posiadać odpowiednie uprawnienia wymagane prawem budowlanym. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót złoży oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy. 5. Dla wbudowanych materiałów Wykonawca obowiązany jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. Co do jakości, materiały te powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 prawa budowlanego). 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 60 miesięcy (słownie: sześćdziesiąt miesięcy), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego (w przypadku jego ustanowienia) i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 7. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1947 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zmianami) w zakresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywanie robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, reprezentujących dostawców materiałów budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach