Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego pawilonu wielofunkcyjnego - kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 45453000- 7 roboty remontowe i renowacyjne w szacunkowej ilości około 864,24 m2 pokrycia dachowego do remontu.

Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
    ul. Smutna 21 21
    91-729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
    REGON: 00059040900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego pawilonu wielofunkcyjnego - kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 45453000- 7 roboty remontowe i renowacyjne w szacunkowej ilości około 864,24 m2 pokrycia dachowego do remontu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Świadczenie usług robót remontowych i renowacyjnych - kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne w szacunkowej ilości około 864,24 m2 pokrycia dachowego do remontu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Remont pokrycia dachu pawilonu wielofunkcyjnego położonego w Łodzi, przy ul. Smutnej 21, na terenie Aresztu Śledczego, powierzchnia remontowanego dachu wynosi 864,24 m2, dach kryty jest papą asfaltową.  Parametry techniczne budynku: 1.Rok budowy obiektu: 1963. 2.Powierzchnia dachu: 864,24 m2. 3.Powierzchnia zabudowy: 504,48 m2. 4.Kubatura: 8520,00 m3. 5.Wysokość: 10,00 m. 6.Konstrukcja dachu: stropodach żelbetowy, ze wspornikiem żelbetowym na ryglach. 7.Pokrycie dachu: papa asfaltowa na lepiku, podkładowa wraz z wierzchniego krycia. 8.Rynny okapowe: 145,52 mb. 9.Rury spustowe: 8 szt. 10.Instalacja odgromowa. Zakres prac: 1.Demontaż wraz z ponownym montażem, zwodów poziomych i ew. pionowych instalacji odgromowej, na czas wymiany poszycia. 2.Demontaż wraz z ponownym montażem zabezpieczeń tech.- ochronnych, na czas wymiany poszycia. 3.Remont tynków (na kominach oraz elementach wystających ponad dach), polegający na naprawie uszkodzeń będących w elemencie. 4.Remont konstrukcji dachu, polegający na naprawie uszkodzeń będących w elemencie. Należy mieć świadomość, że wspornik konstrukcji dachu znajduje się na wysokości ok. 10,00 m od poziomu terenu. 5.Remont warstwy wyrównawczej/ spadkowej, polegający na naprawie uszkodzeń będących w elemencie. 6.Remont rynien i rur spustowych, polegający na wymianie całego elementu na nowy wykonany z blach stalowych ocynkowanych, gr. 0,55 mm. 7.Remont obróbek blacharskich, polegający na wymianie całego elementu na nowy wykonany z blach stalowych ocynkowanych, gr. 0,55 mm. 8.Remont przewodów kominowy, polegający na naprawie uszkodzeń będących w elemencie. 9.Remont poszycia, polegający na wymianie całego elementu na poszycie z papy termozgrzewalne. Należy mieć na uwadze, że obecne poszycie jest mocno zawilgocone. 10.Remont wraz ze sprawdzeniem skuteczności instalacji odgromowej i przekazanie protokołów z pomiarów. 11.Po zakończeniu robót, przeprowadzenie badania drożności kominów i przekazaniu Zamawiającemu protokołu ze sprawdzenia. 12.Wykonanie wszystkich robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz kartami technicznymi zastosowanych produktów. 13.Zgłaszanie Zamawiającemu prac dodatkowych pod rygorem utraty wynagrodzenia za ich wykonanie. 14.Prowadzenie dziennika remontu i zgłaszanie w nim oraz także telefonicznie funkcjonariuszowi wyznaczonemu przez Zamawiającego fragmentów robót wykonanych, a podlegających zakryciu, pod rygorem utraty, za niezgłoszone fragmenty robót, wynagrodzenia. 15.Zabezpieczenie pomieszczeń Zamawiającego znajdujących się w pawilonie wielofunkcyjnym, przed zalaniami z dachu podczas prowadzenia robót. 16.Naprawa wszelkich uszkodzeń powstałych z winy Wykonawcy. 17.Wywiezienie materiałów z rozbiórki i wystawienie Zamawiającemu protokołu z utylizacji odpadów. 18.Przestrzegania obowiązujących na terenie aresztu praw, zarządzeń oraz norm zachowania. 19.Sporządzenie kosztorysu powykonawczego. 20.Uporządkowanie placu po robotach. Szacunkowe ilości robót podane są w przedmiarze i nie mogą być podstawą wyceny, a jedynie mogą być pomocne w celu określenia zakresu zlecanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną i samemu wykonać inwentaryzację pokrycia dachu niezbędną do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Nieprzeprowadzenie wizji skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jako oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach